Ja, det ser ikke posetivt ud... Jeg har ikke haft nogen problemer med hverken at få svar på mine 2 spørgsmål, der begge var om de snart have en linux client klar som de har skrevet de snart var klar med i et år, men det kan være de er længere tid om at give support hvis det er tekniske problemer.
Backup virker fint, har engang testet om jeg kunne teste filen ned for at sikre det virkede og det hjorde det ellers står den bareog tager backup engang imellem.
Så jeg har ikke noget negativt at sige om dem.
Skrev også til dem engang om man kunne lave backup af mediecenter som fylder godt 2 TB, det var ikke noget problem, skrev de.. Så hvis det er korrekt så er ubegrænset korrekt..
Abonnementsperiode: Hvor intet andet er angivet, sælges alle produkter, der købes via www.MySecurityCenter.comi 12 måneders abonnement.
Tilmeldingsgebyr: Et tilmeldingsgebyr vil fremgå og blive opkrævet i betalingsproceduren, hvis dette er opgivet. Beløbet kan til enhver tid ændres af Europe Capital Ltd uden forudgående varsel.
Alle priser, der vises i vores markedsføringsmateriale eller i online shoppen, er inklusiv moms, medmindre andet er anført. Hvis nettobeløbet er opgivet lægges momsen til af Europe Capital Ltd efter gældende sats.
Medmindre andet tydeligt angives, indvilger kunden i at forny sit abonnement ifølge gældende oversigtsskemaet over fornyelser.
Bemærk venligst: Det er dit ansvar som kunde at give Europe Capital Ltd besked om eventuelle ændringer af dine kundeoplysninger og emailadresse. Ændringer kan sendes til: updatemydata@mysecuritycenter.com
Automatisk opdatering & fornyelse: Det er kundens ansvar at sikre, at der er afgivet et gyldigt kreditkort med en gyldighed på 2 år. Dette skal opdateres jævnligt ved at kontakte: renewal@mysecuritycenter.com. For at kunne indfri vores forpligtelse til at levere en førsteklasses pc-og internetbeskyttelse, vil manglende opdatering af dine data medføre, at vi fornyer dit abonnement. Fornyelsen vil ske en måned før udløb af dit kreditkort. Fornyelsen vil være et 12 måneders abonnement.
Afbestilling/afmelding: Afbestilling af et abonnement kan finde sted til enhver tid, undtaget inden for de 3 sidste måneder af en gældende abonnements/licensperiode. Manglende afmelding vil resultere i automatisk fornyelse af dit abonnement gældende for 12 måneder.
For alle med et gyldigt kreditkort: Medmindre der gives skriftlig besked senest 3 måneder før udløbs-/ fornyelsesdatoen, bemyndiger kunden Europe Capital Ltd eller dennes betalingsserviceudbyder til automatisk at opkræve alle yderligere betalinger for fornyelse og opgradering til vores nyeste aktuelle software. Hvis du ikke ønsker at få opgraderet produkterne i dit abonnement, skal du informere os skriftligt på adressen renewal@mysecuritycenter.com (husk at opgive navn, e-mail-adresse og MySecurityCenters ordrebekræftelsesnummer).
Hvis MSC af en eller anden årsag må udvide abonnementet på grund af ugyldige data vil en faktura blive sendt til kunden. I tilfælde af manglende eller for sen betaling vil der blive opkrævet at administrationsgebyr.