Vedr. licensprisen, ja så er det korrekt at det er pr. år.. her er vi desværre blevet misinformeret. Beklager denne misforståelse. |
Er der nogen der har erfaring med www.bzcure.dk?
Mvh. Anders.
Vedr. licensprisen, ja så er det korrekt at det er pr. år.. her er vi desværre blevet misinformeret. Beklager denne misforståelse. |
Morten Pedersen
www.haisler.dk - Accessories til mænd og kvinder.
Er der nogen der har erfaring med www.bzcure.dk? |
Nej - men jeg har erfaring med apples "i-drive" - det er bare noget der virker - dine data løber ingen steder, hastigheden er i top, softwaren er i top og du køber de gb du skal bruge. Og så er apple jo en kæmpe virksomhed som lever mange år endnu medmindre amerika bliver bombet d. 17. september 2009. |
Hvad sker der med ens data hvis man opsiger abonnementet ? Der står ikke meget om selve sikkerheden omkring serverne, hverken på hjemmesiden eller på siden for MySecurityCenter som man bliver ført videre til. Står serverne i Danmark eller i udlandet ? mvh Malene |
Om det hedder det ene eller det andet, er de alle i bund og grund bare Keepit som har problemer med kunderne og supporten. Jeg har brugt Keepit i det seneste år, men pludselig i juni måned smider programmet mig af midtvejs i backup igen og igen også selv om der er kommet en ny version, er problemet bare de samme.. Specielt kan Keepit ikke lide billeder, da det er her den stopper. Jeg har meget svært ved at anbefale noget der er usikkert og med en meget dårlig support der bruger dagevis på at svare mails og at der går dage fra det ene spørgsmål til det næste. mvh |