Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en prøveproduktion af nogle mindre aluminiums ting?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et sted som kan hjælpe med en prøveproduktion af nogle mindre aluminium klodser/rammer samt et par andre metal dele.

Hvor henvender man sig for at få en god vare som ikke er alt for dyr, gerne i københavns området da jeg bor her.

Venlig hilsen,

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:21

Hej

Er det noget der skal laves meget af eller er det bare en engangs fremstilling??

Mvh

Henning

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Hej Henning,

Jeg håber bestemt at der skal laves meget af det, men lige nu og her skal jeg bygge en proto-type og se om det kan betale sig at fremstille apperatet.

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53

Hej Thomas

Prøv og ring til mig 70 70 28 82  så finder vi ud af noget.

Har du færdige tegninger eller er det på bagsiden af en serviet ?

V.H

Niels

www.cuva.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:59

Prøv at kontakte

Birger Poul Sponholtz

Stenløkken 61,3460 Birkerød

Mobil:20 66 31 77

Vi har brugt ham til at lave forskellige småting på mit arbejde. Kanon flink mand og leverer flot håndværk til en god pris.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56

Hej Niels,

Jeg har ikke lavet tegninger endnu, men det kan jeg hurtigt gøre. Det er yderst simpelt det som skal fremstilles.

Hvordan ønsker du dem, jeg har ingen erfaring med at tegne sådan noget her men vil mene jeg kan lave det ganske fint.
Alternativt kan jeg tage nogle billeder af noget der ligner det færdige produkt og skrive mål på?

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:24

Hej Thomas

Grunden til jeg spørger er at jeg bor i Polen og kunne måske give digen kontakt til min egen leverandør, de laver alt i alu, stål mm.

men det kræver at du har et færdigt emne samt tegning til fremvisning, derefter vil jeg tro at du kan spare godt 40 procent på at få det fremstillet i Polen..

Held og lykke med projektet

mvh.

Henning

Tilmeldt 7. May 08
Skrevet kl. 20:00

Hej Thomas

Et billede er fint, så tager vi den der fra. Du kan sende det til mig på "ntm snabel-a cuva.dk"

V.H

Niels

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

0 false 18 pt 18 pt 0 0 false false false

Henning: Det er ikke uinteressandt med produktion i Polen, dog skal jeg lige se om det kan lade sig gøre at fremstille dimsen og ikke mindst om den så virker. Men må jeg kontakte dig senere, såfremt en større produktion skal begynde?

Niels: Jeg har lavet et par billeder, af de 2 store dele som de er i dag og tegnet mål på dem. Du kan se dem her: http://parts.lojmann.dk - men billederne fortæller jo ikke det hele, så lad mig lige knytte nogle ord til dem.

part-1a.jpg = Skal fungerer som bund i part-2, hvor man via et håndtag som monteres i bunden (se part-1b.jpg) kan hæve/sænke denne skuffe ganske lidt. Se bort fra det hvide/grå som stikke ud over, det er blot noget plastic jeg har limet på.

part-2-a.jpg = Bunden af 'skuffen' som part-1 skal sættes ind i. Hullet i bunden skal bruges til det føromtalte håndtag, som skal få part-1 til at hæve/sænke sig.

part-2b.jpg = Toppen af skuffen, hvor der på denne model er en tynd ramme (ikke opmåle) i 2 af siderne. Denne er ikke nødvendig. De 4 skruehuller i siderne er muligvis heller ikke nødvendige, det kommer an på design af den endelige kasse.

part-2c.jpg = Siden af skuffen. Forhøjningen behøver ikke være der og tykkelsen på kanterne er ikke noget der har den store betydning, men 3-4 mm er disse her. Om bunden er skrå som vist her eller ej, betyder intet. Er interesseret i at lave en enkelt og billig konstruktion, og det er sikkert nemmere (=billigere) at skære kanter end runde hjørner.

Det er lige det forløbne udkast. Placering af skruhuller samt hullet i midten af de 2 dele kan eventuelt ændres (måske fjernes helt) alt efter hvordan jeg finder ud af at konstruerer en ’arm’ eller lign. som skal kunne løfte part-1 op/ned med et par mm… Så langt er jeg ikke kommet endnu…

Som skuffe skal jeg have lavet et tyndt stykke metal med kant i siderne og bagtil, evt. et lille fiks håndtag i plastic skal kunne sættes på.

Håber ovenstående giver lidt mening for andre end mig :)

Tilmeldt 7. May 08
Skrevet kl. 10:42

Hej Thomas

Ring til mig på 70 70 28 82 så kan vi gennemgå dine emner - det bliver for langhåret på mail.

V:H

Niels

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)