Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle

Er der nogen som vil være flinke, at komme med feedback/kritik på min nye portfolio hjemmeside.

Jeg er godt klar over, at der mangler noget tekst og nogle links ikke virker.

Men hvad synes i om opstillingen? Der er stort set intet grafik, men har prøvet at holde det clean and simple (:

Alt feedback er velkommen..

Websitet er : http://josefravn.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Personligt syntes jeg den er alt alt for hvid og tom. Desuden bør du tage højde for at din side hopper frem og tilbage når det kun er halvdelen af siderne der har scroller.

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:47

Til gengæld meget overskuelig og nem at finde rundt i :)

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:48

Hej Josef

Det kan godt være, at du slår dig op på at være minimalistisk, men det er vigtigt, at din side i det mindste viser, at du kan noget med design. Lige nu er det kun logoet og farveskiftene i menuen, der viser noget om, hvad du kan præstere, og det er altså for lidt til, at jeg ville overveje dig som leverandør. Der mangler noget blikfang. Det kan selvfølgelig hjælpe, at du får nogle referencer på, men lige nu er jeg ikke solgt.

Hvis jeg ellers skal komme med noget kritik lidt mere på micro-plan, så minder din menu for meget om din brødtekst. Det tog mig lige lidt tid at opdage, at det rent faktisk var menuen, så derfor kunne jeg ikke finde videre på din side. Derfor ville jeg lave den mere markeret og samtidig have mere rum imellem de enkelte punkter, så de er nemmere at skille fra hinanden.

Din "seneste projekt" funktion er fin nok, hvis du har meget at lave, men hvis det er 3 måneder siden, at du har haft en opgave, så ville jeg nok droppe at vise den, da den signalerer, at du har svært ved at finde opgaver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

mig, mig mig og mig igen !

Hej Josef.

Nu ved jeg godt at du spørger til din opsætning, men kommunikationen er vigtiger.

Jeg stoppede med at læse, da jeg havde læst din forsiden.

Prøv at kigge på den.

Du skriver kun om dig selv, og som læser får man derved opfattelse af, at din virksomhed er til for dig og ikke for dine kunder.

Hvis jeg er en potentiel kunde, så tænder jeg på, at læse om, hvilken resultater jeg får ved at samarbejde med dig.

Er du interesseret i mere information, så læs min profil eller kilk på min nedenstående signatur.

Med venlig hilsen

Glenn Kibsgaard.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45

Hej Josef,

Som PHP freelancer, bør du nok få æøå op at køre på undersiderne :o)

Dejlig overskuelig uden for meget tingeltangel, dog virker dit portfolio ikke, men det kommer vel? For så kommer der også noget grafik på, som du måske kunne sætte ind i stedet for "blog" og "seneste projekt" til venstre på siden.

Dit logo skifter farve, når jeg kører musen over menupunkterne, og ikke når jeg vælger dem. Det er lidt forvirrende.

mvh,
Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:57

Hej Josef,

På min Firefox 3 er der noget knas med æ, ø og å på dine "portfolie" og "kontakt mig"-sider.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:15

Jeg er en sucker for stilrene og simple sider, så syntes faktisk rigtigt godt om siden.

Der kommer jo sikkert mere indhold på siden senere hen.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:50

Hej Josef. 

Jeg kan godt lide det cleane look, men det betyder ikke at du kan have nogle flere grafiske detaljer der passer godt til det hvide cleane look - Dit logo er et meget godt eksempel - Flere af dem please. 

Med hensyn til resten, er du jo selv inde på det kun er tekst, og jeg synes du skal sætte dig ned, evt google lidt omkring "copywriting" eller teknikker om det at skrive. Du kunne også lytte til Thorborg.tv -specielt de afsnit der handler om email markedsføring. Martin giver nogle gode tips til hvad man kan gøre med det skrevne sprog der sælger dit budskab. Det er et meget fint udgangspunkt. 

Du skal have skrevet teksten om på forsiden, dernæst skal du have styr på ÆØÅ på undersider. Det havde jeg forventet have været i orden, inden du bedte om kritik, men man skal jo starte et sted :).

Derefter skal du være 100% fokuseret på din portfolio side, og har du ingen refferencer, skal du være åben og ærlig og droppe den feature og istedet lave gode tilbud på dit arbejde med begrundelsen at du søger gode refferencer og cases. Det giver næsten altid pote fordi der er masser af købmænd der gerne vil have noget arbejde lavet af folk der er sultne efter refferencer :) - Det betyder nemlig de får den til "indkøbspris" ;)

Ellers, super at se dig i gang så tidligt! - keep up the good work :)

-Karsten 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)