Søger hjemmesider der er til salg.
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2009 kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino ,
Rigtig god lørdag.
Jeg ville lige smide et indlæg op når jeg nu også sidder at søger på google .
Har du en side, gerne med en allerede stor omsætning så jeg frisk på et hurtig køb.
Det alt fra webshop til det modsatte.
Jeg glæder mig til at høre fra dig, vi ligger nok på et maximum på 25.000 kr.
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2009 kl. 16:19
Svar
Evt. nogen som kender sider som har webshops og lign. til salg ?
Jeg kvittere med en plade marabou
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Jeg glæder mig til at høre fra dig, vi ligger nok på et maximum på 25.000 kr.
Hej Simon
Du skal nok ikke regne med at få meget igangværende webshop for 25 k, men du kunne jo starte din egen.
/allan
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Tilmeldt 4. Jul 08
pecoart
Skrevet
01-08-2009 kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Før var det 100.000K, det går hurtigt nedad ;o)
Svar
Tilmeldt 10. May 09
Hej Simon.
Også god lørdag til dig
Bare lige for at hjælpe dig lidt, du skriver (gerne med en allerede stor omsætning så jeg frisk på et hurtig køb) og så skriver du (vi ligger nok på et maximum på 25.000 kr.) du får altså ikke meget hjemmeside , med omsætning for 25.000 kr.
Hvis det er en hjemmeside/Webshop med stor omsætning, så skal du gange de 25.000 kr. mange gange, prøv selv at se hvad de står til salg for her inde på Amino, det er bare lige for at hjælpe, så ikke du bliver skuffet og tror at du kan købe en hjemmeside med omsætning, for 25.000 kr.
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Har du en side, gerne med en allerede stor omsætning så jeg frisk på et hurtig køb. vs Vi ligger nok på et maximum på 25.000 kr.
De 2 ting er nok meget svære at forene... Men hvis beløbet er større kender jeg flere sider/shops, som der er til salg...
Svar
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Thomas
Skrevet
01-08-2009 kl. 16:32
Svar
Jeg har et projekt til salg jeg aldrig er blevet færdigt med. Hjemmesiden er klar så det er lige til at gå igang. Smid mig en mail på thomas@aboutweb.dk hvis du vil høre mere
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2009 kl. 16:38
Svar
Har været igennem.
Har nok været det meste af internettes annonce sider igennem, den bedste var nok websitesalg.dk
Men jeg leder videre.
Svar
Tilmeldt 1. Sep 08
Simonpro
Skrevet
01-08-2009 kl. 16:40
Svar
Har du en side, gerne med en allerede stor omsætning så jeg frisk på et hurtig køb. vs Vi ligger nok på et maximum på 25.000 kr.
De 2 ting er nok meget svære at forene... Men hvis beløbet er større kender jeg flere sider/shops, som der er til salg...
Send meget gerne dine forslag til sm@onlinefactory.dk
Svar