Hey aminoer. Jeg er i gang med en webshop, til magento. I den forbindelse har vi fået udviklet et lille program, som automatisk sætter en fil op fra vores leverandør, med oplysninger om lagerstatus pris mv. Prisen der er i den fil er naturligvis vores kostpris uden moms, og den bliver så lagt ind under cost i magento. Jeg ville jo så gerne have at man kunne køre en kommando hvor man så fik skidtet til at regne en salgspris ud eks. 10% avance. Det eneste jeg kan finde frem til er at man kan køre en regel der udregner rabat, er der ikke noget til at angive det den anden vej? eller skal man have udviklet noget til det. Håber der er en der kan hjælpe :-)
Med Venlig Hilsen Torben
|
torben79:Hey aminoer.
Jeg er i gang med en webshop, til magento.
I den forbindelse har vi fået udviklet et lille program, som automatisk sætter en fil op fra vores leverandør, med oplysninger om lagerstatus pris mv.
Prisen der er i den fil er naturligvis vores kostpris uden moms, og den bliver så lagt ind under cost i magento.
Jeg ville jo så gerne have at man kunne køre en kommando hvor man så fik skidtet til at regne en salgspris ud eks. 10% avance.
Det eneste jeg kan finde frem til er at man kan køre en regel der udregner rabat, er der ikke noget til at angive det den anden vej? eller skal man have udviklet noget til det.
Håber der er en der kan hjælpe :-)
Med Venlig Hilsen
Torben
Hej Torben.
Er der noget i vejen for at indbygge denne logik i det program som hælder varerne i butikken ? Det er nok det nemmeste sted at løse opgaven.
På den måde har dine varer automatisk den rigtige pris når der bliver oprettet.
God vind med shoppen - Og god weekend!