Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sætte fast avance i magento?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer.

Jeg er i gang med en webshop, til magento.

I den forbindelse har vi fået udviklet et lille program, som automatisk sætter en fil op fra vores leverandør, med oplysninger om lagerstatus pris mv.

Prisen der er i den fil er naturligvis vores kostpris uden moms, og den bliver så lagt ind under cost i magento.

Jeg ville jo så gerne have at man kunne køre en kommando hvor man så fik skidtet til at regne en salgspris ud eks. 10% avance.

Det eneste jeg kan finde frem til er at man kan køre en regel der udregner rabat, er der ikke noget til at angive det den anden vej? eller skal man have udviklet noget til det.

Håber der er en der kan hjælpe :-)

Med Venlig Hilsen

Torben

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:59

torben79:

Hey aminoer.

Jeg er i gang med en webshop, til magento.

I den forbindelse har vi fået udviklet et lille program, som automatisk sætter en fil op fra vores leverandør, med oplysninger om lagerstatus pris mv.

Prisen der er i den fil er naturligvis vores kostpris uden moms, og den bliver så lagt ind under cost i magento.

Jeg ville jo så gerne have at man kunne køre en kommando hvor man så fik skidtet til at regne en salgspris ud eks. 10% avance.

Det eneste jeg kan finde frem til er at man kan køre en regel der udregner rabat, er der ikke noget til at angive det den anden vej? eller skal man have udviklet noget til det.

Håber der er en der kan hjælpe :-)

Med Venlig Hilsen

Torben

Hej Torben.

Er der noget i vejen for at indbygge denne logik i det program som hælder varerne i butikken ?  Det er nok det nemmeste sted at løse opgaven.

På den måde har dine varer automatisk den rigtige pris når der bliver oprettet.

God vind med shoppen - Og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:15

Vi har lavet et Reseller modul til en kunde.

Der automatisk kan lave noget Provisions beregning på varere der bliver oprettet af den reseller.

Måske der kunne skrives en kombo af de funktionaliteter ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 11:40

Hej.

Det kunne da godt tænkes, hvordan og hvoledes virker det, du kan evt. sende en pm

Tilmeldt 3. Mar 09
Skrevet kl. 11:43

Ja det kunne det være, men så bliver den jo også fast, kunne jo være lækkert nok hvis magento selv kunne det, ligesom den kan med rabatter ved at man opfylder nogen forskellige regler, så man får høj avance der hvor man kan, og lav der hvor det er umuligt at tjene penge :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)