Der er ingen tegn på at fragtmand har været forbi endnu i dag her kl. 19:00.
Det er varer der skal bruges til en computer til en der skal til Japan på søndag og være væk i længere tid.
Nogen der kender en GLS vognmand i Randers der leverer i ovennævnte område ? Evt. kunne give vedkommende et ring og høre om pakken er forsøgt leveret ?
Klog af skade skulle pakken have været afsendt som ekspres, men blev det desværre ikke. Har desværre heller ikke et pakkenr. så pakken kan trackes fra GLS's hjemmeside...
Hvis man nærlæser det flestes forretningsbetingelser, vil man også erfare at de transittider de reklamere med er vejledende, men uanset hvad har du ikke et pakkenr. er det lige meget hvem du kender, det bliver som at finde en nål i en høstak.
Hvis man nærlæser det flestes forretningsbetingelser, vil man også erfare at de transittider de reklamere med er vejledende, men uanset hvad har du ikke et pakkenr. er det lige meget hvem du kender, det bliver som at finde en nål i en høstak.
Du må cruise butikkerne tynde imorgen.
Jesper
Easy Kurer
Enig at tiderne er vejledende, men GLS i DK har bare et meget lavt service niveau i forhold til alle andre... Faktisk noget der står i skærende kontrast til GLS her i Tyskland, som er brugbare og kundemindet...
Enig at tiderne er vejledende, men GLS i DK har bare et meget lavt service niveau i forhold til alle andre... Faktisk noget der står i skærende kontrast til GLS her i Tyskland, som er brugbare og kundemindet...
At serviceniveu ligger lavere i Danmark er vel ikke så underligt, når det koster kassen af at have folk ansat til at servicere.
Danmark har Europas højeste lønninger, så derfor...................
Enig at tiderne er vejledende, men GLS i DK har bare et meget lavt service niveau i forhold til alle andre... Faktisk noget der står i skærende kontrast til GLS her i Tyskland, som er brugbare og kundemindet...
At serviceniveu ligger lavere i Danmark er vel ikke så underligt, når det koster kassen af at have folk ansat til at servicere.
Danmark har Europas højeste lønninger, så derfor...................
mvh
Så derfor har PostDanmark, DHL, UPS, TNT mm i DK et højere service niveau? Wierd undskyldning hvis du spørger mig...
Så derfor har PostDanmark, DHL, UPS, TNT mm i DK et højere service niveau? Wierd undskyldning hvis du spørger mig...
Så vidt jeg ved, har alle aktører knaster og ingen kan være fejlfri..
Postdanmark med over 50.000 forsvundne om året pakker fortæller lidt historie.
50.000 er rigtig mange!
Jo større aktøren er, jo flere fejl må der fremkomme i procentvis.
Ville være rart, hvis samtlige aktører skulle stå til regnskab for fejl og mangler som teleselskaber.
mvh
Det var da en sjov måde at dreje et problem rundt... Vi snakker manglende service, og nu siger du forsvundne pakker. Jamen så tjek UPS eller TNT. De har i hvertfald med garanti lavere % end GLS på forsvundne pakker, eller beskadiget pakker.
Og ja PostDK har sikkert 50.000 pakker der bliver væk. Men hvor mange millioner pakker sender de så rundt i forhold til GLS?
Vil gerne sætte en kasse øl på at GLS er dem af de nævnte aktører der har den største %-mæssige beskadigelse eller pakker der bliver væk, i forhold til den mængde der distribueres.
Dertil kommer den mest elendige service, som endda overgår PostDK, som til tider har en dårlig...