hehe.. XXXX hehe
|
Faldt over den her ...
[billed og link fjernet - JR]
hehe.. XXXX hehe
|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Faldt over den her ... [billed og link fjernet - JR] |
lol.. |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Tror I navneforbudet virker? [link fjernet - JR] |
Hej. Jeg tror at det er svært at lave navneforbud i Danmark, eller at holde det. |
Jeghar ét enkelt spørgsmål i hele den sag..... |
der er en overraskende stor del af rige mennesker der sniffer kokain, jeg så en god svensk dokumenter om unge rigmandsbørn der sniffede, og vi har da hørt om politikker, embedsmænd, og de unge riges sus og dus i luxus. det er vel bare en måde at gribe livet an på, og en måde at mene at man kan få glæde/gavn/lykke ved at gøre sådan.. ja et eller andet sted skal de jo have det fra, så hvorfor ikke af XXXXX hehee |
Så vidt jeg har forstået, blev der først nedlagt navneforbud EFTER, at mange medier havde bragt historien. Derfor kan de strengt taget ikke klandres for at have bragt nyheden. Dog var nogle ikke helt gode til at få navnet fjernet - f.eks. glemte Politiken i første omgang at ændre titlen i deres RSS-feed, så der stod hun stadigvæk med navn, imens det i selve artiklen var ændret til "kendt forretningskvinde". Synes dog også, at f.eks. BT og Ekstra Bladet har været ret hurtige til at dømme hende skyldig på spisesedlerne. Der var jo ikke en gang nok til en foreløbig varetægtsfængsling.
|
> Der var jo ikke en gang nok til en foreløbig varetægtsfængsling. Det er meget sjældent at den slags mennesker varetægtsfængsles. Jo, der ER skam forskel på den måde forskellige mennesker bliver behandlet i retssystemet. Havde været "Brian fra ishøj", så havde han sikkert fået de sædvanlige 14 dages varetægsfængsel - men han har jo heller ikke råd til landets bedste forsvarsadvokater og har heller ikke familierelationer, der kan lægge det rette pres på systemet og dem der afgører den slags sager ... Lighed for loven? Min bare røv! |
Evt fordi man mangler penge... Hun har jo ik ligefrem kunne leve op til familie navnet! Hun sidder i en masse bestyrelser mm, men mange af firmaerne tjener ingen penge, men hun score voldsomme honoraer... |