Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patrick Chan = SPAM og efterhånden dybt irriterende

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spam, spam og atter spam Sad

Jeg hører jævnligt fra Patrick Chan, men han bliver da mere og mere ihærdig og insisterende, til gengæld bliver han ikke bedre til at få oversættelserne lavet korrekt.

Men ok, så får man da et godt grin Big Smile

Emnet på mailen : SVAR mig omgående

Mine hilsener til dig, selvom du kan vжre skeptiske modtager denne e-mail, som vi
ikke har mшdt fшr, jeg er Mr. Patrick K.W. Chan (administrerende direktшr og Chief
Financial Officer) i Hang Seng Bank Ltd, alligevel har jeg en forretningsplan
proposition involverer et belшb pе $ 22,500,000.00 USD i min bank, som jeg kender vi
vil vжre til gensidig fordel for bеde os, og jeg tror, vi kan klare det
sammen, nеr vi har en fжlles forstеelse og gensidigt samarbejde i
udfшrelsen af modaliteter. Jeg skal give dig

med mere information om denne operation, da l modtage dit svar.

Besvar denne e-mail-adresse )

Din tidligst svar pе denne mail vil blive

hшjt vжrdsat.
Mr. Patrick Chan.

Og så er "han" rimelig snu, for han snød sig faktisk uden om SPAMfigter - hvad dælen er det nu for noget Angry

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:23

Jeg fik også en fin hilsen fra ham ;-)

Patrick K. W Chan:

Fra:     infohangseng339@yahoo.com.hk
Emne:     Lukrativ forretning forslag.
Dato:     28. jul 2009 09.00.30 GMT+02:00
Til:     undisclosed-recipients:;
Svar til::     ppkchan73@yahoo.com.hk

FRA: Mr. Patrick K. W Chan
(Administrerende direktшr)
Hang Seng Bank Limited
83 Des Voeux Road, Central
Hong Kong SAR.

Det er forstеeligt, at du kan blive en lille smule apprehensive fordi du ikke kender mig, men jeg har en lukrativ forretning Forslag om gensidig interesse i at dele med dig. Jeg fik din henvisning i min sшgen efter en, der passer til min foreslеede forretningsforbindelsen.

Jeg er Mr. Patrick K. W Chan administrerende direktшr & Chief Financial Officer for Hang Seng Bank Ltd, jeg har en skjult business forslag til dig. Jeg fеr brug for dig til at hjжlpe mig i at udfшre en virksomhed projekt fra Hongkong til dit land. Det indebжrer overfшrsel af en stor sum penge. Alt om denne transaktion skal vжre lovligt gшres uden uheld. Please sig pе at overholde yderste diskretion i alle spшrgsmеl vedrшrende dette spшrgsmеl.

Nеr midlerne er blevet overfшrt til din konto, vi skal dele i forholdet, der skal godkendes af bеde af os

Jeg vil foretrжkke du kontakte mig pе min private e-mail-adresse nedenfor (ppkchan73@yahoo.com.hk) og endelig efter at jeg skal give dig flere informationer om denne operation.

Venligst, hvis du ikke er interesseret slette denne e-mail og ikke jage mig, fordi jeg sжtter min karriere og liv i min familie pе spil med pе dette projekt. Selv om intet vovede er intet gained.Do sende mig fшlgende oplysninger, nеr svare tilbage til mig.

Dit fulde navn:
Telefon og fax:
Land.

Din tidligst svar pе dette brev vil blive vжrdsat.

Kind regards,

Mr.Patrick K. W Chan

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Ham har jeg også et par mails fra. Sikke mange penge han har at give væk.

Det sjoveste ved de der mails, er de fuldstændig utroværdige beløb, de vælger. Måske flere ville hoppe på, hvis han sagde 100.000 i stedet for 22,5mio.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:56

Naah... jeg ville ikke tage chancen med 100.000,- det kunne jo være fup og svindel, så der skal større beløb på bordet før jeg vil tage chancen Big Smile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:05

Gode gamle Patrick har ikke meldt sig hos mig i et stykke tid Crying

Men til gengæld vinder jeg sgu jævligt i alle mulige lotterier, og Microsoft som selvfølgelig sender mails fra en hotmail adresse vil også bare puste flormelis i min "ræv". Yes

Her skriver altså verdens rigeste svin med en total omsætning der ligger i milliardklassen på lotterier man aldrig har hørt om. Big Smile

Nå men jeg må hellere skrive en mail til Patrick om en fiktiv lottomillionær ikke er fin nok til at få mails fra ham Big Smile

Hilsen

Markus

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:10

Uh ja, jeg får også konstant at vide hvor heldig jeg er og toppen var nok da jeg vandt adskillige 100.000+ pund og endda 2 gange fra samme sted indenfor en ½ time.

Se det er virkelig noget der batter

Jeg begynder snart at overveje om jeg virkelig bare har held i spil Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:12

RandomAccess:

Men til gengæld vinder jeg sgu jævligt i alle mulige lotterier, og Microsoft som selvfølgelig sender mails fra en hotmail adresse vil også bare puste flormelis i min "ræv". Yes

Er du sikker på at du mener ræv og ikke med ø i stedet for? Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:18

Anders Christensen:

Er du sikker på at du mener ræv og ikke med ø i stedet for? Wink 

Jeg har en 4 årig datter, så jeg er så vant til at omformulere at det også lige slår sig ned her, derfor bruger jeg flittigt " "  Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)