Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QUIZ kan DU klare den!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hehehe hvor er du fræk...jeg tror jeg kommer til at videresende denne post til min buddy

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:42

langvang:

Det kan godt være det ikke er "lovligt" ift. google, men der er også specielt 1 side inden for vores branche der gør noget der ligner, og de ligger nr. 1 på rigtig mange søgeord, og har gjort det i lang tid. Det er ikke så meget skjult tekst, men mere alt for mange keywords i forbindelse med tags og varens beskrivelse. At det så måske virker mindre brugervenligt er en anden ting, men viser da at man sagtens kan rykke langt op med en keyword density der er langt over gennemsnittet, og få google til at tro at den er mere relevant end alle andre.

Hej Kristian,

Nu bliver jeg nysgerrig - Hvem er det?  Smile

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:13

hvem er hvem???

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

Min største konkurrent røg ud af google i 3 måndere fordi han skjulte en masse tekste så det kan ikke betale sig at skjule teksten  Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 05:21

Andreas Lolk:

langvang:

Det kan godt være det ikke er "lovligt" ift. google, men der er også specielt 1 side inden for vores branche der gør noget der ligner, og de ligger nr. 1 på rigtig mange søgeord, og har gjort det i lang tid. Det er ikke så meget skjult tekst, men mere alt for mange keywords i forbindelse med tags og varens beskrivelse. At det så måske virker mindre brugervenligt er en anden ting, men viser da at man sagtens kan rykke langt op med en keyword density der er langt over gennemsnittet, og få google til at tro at den er mere relevant end alle andre.

Hej Kristian,

Nu bliver jeg nysgerrig - Hvem er det?  Smile

Nu skal jeg nok have fat i dig alligevel, så kan jeg lige vise det. Der er ikke noget ulovligt i det, bare mange af de samme nøgleord smidt ind mange steder, og det ser ud til at virke. Fair nok. Men de har sikkert også rigtig mange indgående links, og det kan jo også være derfor.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:12

interessant.. ja man kan sige at det generer ikke mig, men havde en fra min branche gjort det samme så havde det nok generet mig.. det er jo lidt ligesom tour de france. Hvis du har brugt tid og energi på at blive dygtig for ikke at snakke om penge, så ville det da være top top dårlig karma at tage epo eller anden form for stof som skulle præstationsfremmende. med mindre alle måtte gøre det.

jeg har hørt om folk der har brugt over 10000kr på at få lagt deres indhold rigtigt, og med den rigtigt forfattede tekst med de rigtige keyword sat ind. og så kommer der folk som snyder sig forbi dig i køen.. min mor har altid lært mig at det er dårlig stil at springe over i køen.

så jeg ville nok ikke give dig ret senna, jeg ville måske enda vove at sige at det var dårlig karma at du sagde at det var dårlig karma at anmelde eller opfordre til at anmelde.

men jeg syntes i hvertfald at det er synd at snyderne får så stor en bid af kagen når de ikke har fulgt de spilleregler som vi andre har fulgt eller følger :-) 

senna tag ikke noget personligt dette er kun mit snævre synspunkt og jeg håber at du vil give mig en skideballe hvis ejg har sagt noget forkert :-)

god karma til alle hehee

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

omar:

interessant.. ja

jeg har hørt om folk der har brugt over 10000kr på at få lagt deres indhold rigtigt, og med den rigtigt forfattede tekst med de rigtige keyword sat ind. og så kommer der folk som snyder sig forbi dig i køen.. min mor har altid lært mig at det er dårlig stil at springe over i køen.

men jeg syntes i hvertfald at det er synd at snyderne får så stor en bid af kagen når de ikke har fulgt de spilleregler som vi andre har fulgt eller følger :-) 

senna tag ikke noget personligt dette er kun mit snævre synspunkt og jeg håber at du vil give mig en skideballe hvis ejg har sagt noget forkert :-)

god karma til alle hehee

Tager det skam helt fint, der er dog flere ting.

For det første så kommer man ikke foran i køen ved at bruge teknikker som disse. det er som at pisse i sine bukser, hvis du er heldig varmer det lidt men sur røv når det stopper. Ville ALDRIG selv benytte eller få andre til at benytte de ting som vises her, der er ren idioti og uvidenhed.

Folk der bruger teknikker (der rent faktisk virker) tager også en risiko, og der er en ying og yang effekt. Jo mere blackhat jo større risiko. Så efter min mening går det lige op.

Og ja der er faktisk lige regler for alle,  for ser du en gøre nogen er du frit stillet til at gøre det samme, der er absolut ingen der forhindrer dig i det.

Og så husk lige at Googles retningslinjer er ikke lov, og faktisk ikke engang regler men retningslinjer. I øvrigt noget som jeg er i gang med at skrive en længere artikel om.

Det korte eller lange er, ingen kan lide en stikker. Min erfaring siger mig at der som regelt er noget der kommer tilbage med en hævn.

Hvem ved måske bryder du på din side selv flere af Googles retninglinjer helt uden at vide det. Det er meget normalt.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:04

Og ja der er faktisk lige regler for alle,  for ser du en gøre nogen er du frit stillet til at gøre det samme, der er absolut ingen der forhindrer dig i det. det forstår jeg ikke, så findes der jo ikke noget brud på regler længere. :-)

Og så husk lige at Googles retningslinjer er ikke lov, og faktisk ikke engang regler men retningslinjer. I øvrigt noget som jeg er i gang med at skrive en længere artikel om.ja men nu er det jo ligepræcis skjult tekst som google regner for "spam" og det er vel placeringen i google vi taler om.

glæder mig top meget til at læse ;-)

Det korte eller lange er, ingen kan lide en stikker. Min erfaring siger mig at der som regelt er noget der kommer tilbage med en hævn.: Det er forståeligt folk går med meget -ikke små sko men under lige sko, irriterende at en røver skulle hævne sig fordi man stak ham til politiet hehe ;-)

Hvem ved måske bryder du på din side selv flere af Googles retninglinjer helt uden at vide det. Det er meget normalt.du har ret, men jeg håber ikke jeg bliver stillet til regnskb for uvidenhedensskyld, til forskel fra eksemplet. jeg er da nød til at bruge mange penge om ikke flere nu hvor der er folk der giver deres hjemmeside anabolske steroider.

alt ovenover er mig ligegyldigt da jeg er i rudebranchen og ikke dykkerbranchen. jeg syntes bare at debatten er spændende ;-)

jeg lærer jo kun ved at forstå hvad andre tænker og går!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senna:

Martin:

Nu smidder jeg bare lige linket ud i luften Smile  Det skal ikke ses som en opfordring Wink

Rapporter et spam-resultat til Google

Det der er bare dårlig karma

På ingen måde, man kan bare lade være med at lave sådan noget klaphat "SEO" (hvis vi overholdet kan kalde det SEO)  Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)