Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QUIZ kan DU klare den!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en lille opgave til SEO gutterne og andre!

min kammerat har lige lavet den her side www.dykkeroplevelser.dk og jeg tænkte jeg lige ville tjekke folk der lå nr i i google. jeg fandt www.dyk.nu og det er her pandoras æske åbnede sig men det er ikke lige til at se.

Jeg har selv lavet et screenshoot af det, ikke så åbenlyse som jeg vil åbenbare senere når folk har kommet med deres besyv, og til den tid så bliver spørgsmålet da også mere tydeligt for dem der ikke kan se problemet hvis det er et problem hihi.

Men mit spørgsmål er, er det lovligt at søgeoptimere sådan?? han har i hverfald gjort det godt han ligger nr 1 på dykkerkurser i google :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Iflg googles retningslinjer, så er det ikke "lovligt" at optimere sin side med tekst som ikke umiddelbart er synlig for brugeren, som der er gjort i dette tilfælde.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:05

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07

Hvis du tænker på mængden af meta keywords der er brugt så har det absolut ingen positiv effekt.

Hold dig til et par stykker og hold dem omkring et enkelt ord og lad resten være synonymer.

Skjult tekst har heller ingen positiv effekt så der er ikke meget at komme efter hvis du vil benytte samme "tricks"

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I forhold til Googles retningslinjer så er det ikke lovligt, og bliver det opdaget så ligger dyk.nu ikke nr. 1 på google mere... nok nærmere over på side 42 ;)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mit screenshoot viser den usynligetekst som befinder sig rundt omkring på siden.. hihi total overdrevet. men hey han er nr 1 gad vide hvor længe det holder.. nogen der vil komme med et bud?? en måned?? et år??

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den usynlige tekst har sikkert været der i flere år, og det kan nok også gå i lang tid endnu. Men finder google ud af det, så bliver hele sitet sikkert straffet og det kan gøre nas! ;) Det værste er vist ejeren af dyk.nu ikke ved, at der er lavet lidt "grå" SEO på hans hjemmeside.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:46

tænk hvis hele hans forretningsgrundlag hviler på hans hjemmeside :-) splitter mine bremse sejl det må gøre nas haha...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:57

Det kan godt være det ikke er "lovligt" ift. google, men der er også specielt 1 side inden for vores branche der gør noget der ligner, og de ligger nr. 1 på rigtig mange søgeord, og har gjort det i lang tid. Det er ikke så meget skjult tekst, men mere alt for mange keywords i forbindelse med tags og varens beskrivelse. At det så måske virker mindre brugervenligt er en anden ting, men viser da at man sagtens kan rykke langt op med en keyword density der er langt over gennemsnittet, og få google til at tro at den er mere relevant end alle andre.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)