Vi tilbyder 10 stk. webshop for kun 1000 kr. pr. stk. du kan frit vælge en skabelon på www.magentoeksperten.dk i prisen er inkluderet følgende:
- Valgfri skabelon se www.magentoeksperten.dk - 1 måneds hosting - Installation af magento samt opsætning af skabelon - Opsætning af epay betalingsmodul (kræver aftale med pbs) - Dansk admin - Opsæstning af dansk sprog i shoppen
Prisen for hosting er dkk 99,00 pr. måned. Webhotellet leveres med 250 MB plads.
Vi tilbyder 10 stk. webshop for kun 1000 kr. pr. stk. du kan frit vælge en skabelon på www.magentoeksperten.dk i prisen er inkluderet følgende:
- Valgfri skabelon se www.magentoeksperten.dk - 1 måneds hosting - Installation af magento samt opsætning af skabelon - Opsætning af epay betalingsmodul (kræver aftale med pbs) - Dansk admin - Opsæstning af dansk sprog i shoppen
Okay nu er jeg godt nok konkurrent. Føler dog jeg tager mine kunder seriøse.
Meeen. ovenstående er simpelthen gennemført vildledende markedsføring.
I prisen er jo inkluderet pris for skabelon samt pris for installation og opsætning.
Jeg forstår ikke hvad du er i tvivl om?
Hvis kunden kan finde en eller selv kan sætte skabelonen op, er der jo ingen grund til at vi skal gøre det. Vi tager normalt 4999,00 for at sætte en komplet magento shop op baseret på en skabelon. Vi tilbyder nu til de 10 første en pris på kun 1000 inkl. skabelon.
Så der er ingen vildledende markedsføring over dette????