Er der mon andre der har samme problem? Vi har dandomain shop - og rigtig mange kunder med gmail er begyndt at henvende sig, fordi de ikke får en ordrebekræftelse som normalt. Noget er der galt... om det er gmail der pludselig har fået et for kraftigt spamfilter eller.... Er der andre der oplever de problemer for tiden? og fra hvilken shopløsning? Mange hilsener Helle |
Hej Helle,
Vi har selv haft problemer med dette en årgang, vi løste det ved at ændre navnet på den e-mail vi brugte, fra f.eks. no-replay@aplosweb.com til besked@aplosweb.com, samtidig med at de standard e-mails vi sendte ud ikke være 100% identiske.
Eksempel på hvad du kunne gøre
- Ændre email navn, til et der ikke kan blive opfattet af f.eks. Google spamfilter.
- Sørge for at subject feltet er oplysendende evt. lave en funktion så kundens navn/odre nr. står der.
- Den e-mail du sender ud, sørg for at der er rigelig med information, evt. tilføj dine leverings og kundeservice informationer, gerne link til din egen hjemmeside
- Tilføj gerne kontaktoplysninger
Dette er ud fra egne erfaringer, vi ønsker dig held og lykke