I forbindelse med mit nye site joomlatutorials.dk har jeg nu fået lavet min første videotutorial. Den forklarer trin-for-trin, hvordan man uploader joomla til ens webserver. Videon kan ses her:
Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på videoen: Er jeg klar og tydelig nok? Går det for hurtigt? Er opløsningen for høj/lav? Hvad kunne gøres bedre - hvad er godt?
Synes du klarer dig godt, dog kommer du nogen gange til at puste i mikrofonen. Synes du holder dit sprog i et udemærket flow, men der er stadig lidt for mange øh osv. Se evt. 3dbuzz.com de har nogen rigtig gode videotutorials, som du måske vil kunne lære lidt fra :)
Opløsning og lyd er god, og ikke varienrende, så man kan bare skrue op for lyden :)
1) Lyden er ikke god. Dels er der en del støj og dels er niveauet meget lavt (bidrager yderligere til støjen). Jeg vil anbefale, at du får fat i en bedre mikrofon samt bruger lidt mere tid på at finjustere lydniveauet.
2) Jeg kan anbefale, at du zoomer lidt ind på de detaljer du snakker om. Det kan være svært at se tingene med et lille video-vindue.
Jeg har nu lavet endnu en, hvor jeg har forsøgt at skære lidt ned på "øhh"'erne og skruet lidt op for lyden. Denne tutorial giver din en introduktion til google analytics:
Tak for svar Kenneth. Men jeg tror desværre næppe, at SU*en rækker til en mic til 800kr. Men kunne selvfølgelig prøve at finde den brugt. Under alle omstændigheder i hvert fald mange tak