Vil der være en anden gruppe, som kunne være smart at gå efter? Behøver jo ikke være en form for sport, men noget mange mennesker kan samles..
Og så skal jeg også sys det er spændende :)
Så hellere lave en webshop der sælger t-shirts med komiske tryk på. Det er jeg dog helt sikker på der findes i forvejen og det er vidst med succes, eftersom der findes masser af folk i danmark (primært unge) der synes det er sjovt at rende rundt med en t-shirt hvor der står "fuck heste" på, som udtrykker den sorte og platte humor, som vi danskere er i besiddelse af (dog grinte jeg stadigvæk da jeg så den, især fordi ham der var iført den var rigtig nørd, udseends mæssigt) Så modigt træk fra hans side.
Sådanne t-shirts har ihvertfald været stigende i forbrug her over de sidste år. Spørgsmålet er så bare om det er noget der stadig er på vej op eller så småt ved at dø.
Personligt ville jeg ikke gå i sådan en t-shirt. Men kunne jeg da måske godt have fundet på da jeg var 15?
Den fedeste t-shirt shop jeg kender er Threadless. Den er desværre amerikansk, så man ender med at betale told+fragt oveni :) Den kunne give dig inspiration uanset hvilken retning du vælger http://www.threadless.com/
Det er fandme en nice hjemeside, sjovt at de kun har t-shirts, kunne sagtens lave meget andet fedt tøj!
Men tror på at lave fedt tøj til gamers, håber det kan holde! Men nu må vi se, får lavet en afstemning på gaming.dk og ser så hvad deres reaktion er på det og om det er noget de vil købe!
Men man kan også gøre det at man laver fedt design, men så har gamers ved siden af så man på den måde breder sit brand ud! Og man kan finde andre områder at sponsorer tøj til og derved brande sig endnu mere..