Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER BILLIGT linkbuilding tilbud. KUN kvalitet links fra DK

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 11 person

Mikkel deMib Svendsen:

> For det første har mine links intet med spam at gøre,

LOL - kom tilbage i ringen igen om nogle år, når du har fået lidt praktisk erfaring med SEO. Det her er fand'me for morsomt!

Det eneste der ikke gør det her morsom er, at du ødelægger Amino og du udsætter uskyldige Amino'er for unødig fare. Det er simpelt hen niget svineri.

Meget muligt du har MEGET mere praktisk erfaring en mig med hensyn til seo, men det ændre nu ikke på at det er det jeg gør og det burde du have respekt for. uanset hvor dygtig eller dårlig du mener jeg er.

At kaste "du ødelægger amino" bolden i  luften viser mig bare du nu kæmper på dine knæ. Hvis du virkelig gerne vil have denne diskution så kom med nogen RIGTIGE argumenter. Og hvis du virkelig mener det ødelægger amino at sælge linkbuilding så syntes jeg du skal slette din profil og gå efter andre folk der sælger i stedet for bare at køre heads på konkurrenten.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 12 person

Senna:
Og hvis du virkelig mener det ødelægger amino at sælge linkbuilding så syntes jeg du skal slette din profil

1) Hvis han sælger linkbuilding, så gør han det ikke på Amino

2) Hvis Amino bliver straffet (kunne være fjernelse fra indexet) pga. der bliver solgt linkbuilding, så ved vi hvis skyld det er.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Niels:

Senna:
Og hvis du virkelig mener det ødelægger amino at sælge linkbuilding så syntes jeg du skal slette din profil

1) Hvis han sælger linkbuilding, så gør han det ikke på Amino

2) Hvis Amino bliver straffet (kunne være fjernelse fra indexet) pga. der bliver solgt linkbuilding, så ved vi hvis skyld det er.

Ja men så kan du da også lige smide milkjær ud sammen med mig han har flere "linkbilding sælges" tråde på amino en jeg har.

Og så tag lige at slap af, den risiko du snakker om eksistere ikke i det omfang i prøver at få det til at lyde som.

Desuden kan tråde slettes og amino regler kan ændres, og så er der vidst styr på den ko.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 12 person

Hva Mikkel skal du ikke have noget antabus?

Big Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 11 person

delinda:

Hva Mikkel skal du ikke have noget antabus?

Big Smile

delinda - den kræver en uforbeholden undskyldning og det kan ikke gå hurtigt nok.

Mvh,

Christian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Christian iMARKETING:

delinda - den kræver en uforbeholden undskyldning og det kan ikke gå hurtigt nok.

Mvh,

Christian

Jeg giver Christian fuldstændigt ret.
Den slags bemærkninger hører ikke hjemme nogen steder. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Undskyld Mikkel jeg er sgu lidt ked af at jeg blev revet med.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:44

fed tråd. den skulle måske splittes i to dele, hvor den ene del hører til generel debat og den anden til jeg har et godt tilbud til dig :-) håber i kan forsones over en kop kaffe, det ville sku være sundere end det her!

Det burde være klart at man ikke skal forsætte sådan en tråd, men bare stoppe eller tage snakken over en god god kop kaffe, så har man mulighed for at forklare sig og mindre mulighed for at blive misforstået. håber for det bedste for jer begge/alle involverde i debatten :-)

love and peace  aminomar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

omar:

fed tråd. den skulle måske splittes i to dele, hvor den ene del hører til generel debat og den anden til jeg har et godt tilbud til dig :-) håber i kan forsones over en kop kaffe, det ville sku være sundere end det her!

Det burde være klart at man ikke skal forsætte sådan en tråd, men bare stoppe eller tage snakken over en god god kop kaffe, så har man mulighed for at forklare sig og mindre mulighed for at blive misforstået. håber for det bedste for jer begge/alle involverde i debatten :-)

love and peace  aminomar

Vi gi'er Kaffen :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kaffe & Co:

Vi gi'er Kaffen :-)

Hej Søren,

Det lyder godt Yes
Kan man snige sig med til sådan en gang fantastisk kaffe? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 9 ud af 10 (95 indlæg)