> For det første har mine links intet med spam at gøre,
LOL - kom tilbage i ringen igen om nogle år, når du har fået lidt praktisk erfaring med SEO. Det her er fand'me for morsomt!
Det eneste der ikke gør det her morsom er, at du ødelægger Amino og du udsætter uskyldige Amino'er for unødig fare. Det er simpelt hen niget svineri.
Meget muligt du har MEGET mere praktisk erfaring en mig med hensyn til seo, men det ændre nu ikke på at det er det jeg gør og det burde du have respekt for. uanset hvor dygtig eller dårlig du mener jeg er.
At kaste "du ødelægger amino" bolden i luften viser mig bare du nu kæmper på dine knæ. Hvis du virkelig gerne vil have denne diskution så kom med nogen RIGTIGE argumenter. Og hvis du virkelig mener det ødelægger amino at sælge linkbuilding så syntes jeg du skal slette din profil og gå efter andre folk der sælger i stedet for bare at køre heads på konkurrenten.
delinda - den kræver en uforbeholden undskyldning og det kan ikke gå hurtigt nok.
Mvh,
Christian
Jeg giver Christian fuldstændigt ret. Den slags bemærkninger hører ikke hjemme nogen steder.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
fed tråd. den skulle måske splittes i to dele, hvor den ene del hører til generel debat og den anden til jeg har et godt tilbud til dig :-) håber i kan forsones over en kop kaffe, det ville sku være sundere end det her!
Det burde være klart at man ikke skal forsætte sådan en tråd, men bare stoppe eller tage snakken over en god god kop kaffe, så har man mulighed for at forklare sig og mindre mulighed for at blive misforstået. håber for det bedste for jer begge/alle involverde i debatten :-)
love and peace aminomar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
fed tråd. den skulle måske splittes i to dele, hvor den ene del hører til generel debat og den anden til jeg har et godt tilbud til dig :-) håber i kan forsones over en kop kaffe, det ville sku være sundere end det her!
Det burde være klart at man ikke skal forsætte sådan en tråd, men bare stoppe eller tage snakken over en god god kop kaffe, så har man mulighed for at forklare sig og mindre mulighed for at blive misforstået. håber for det bedste for jer begge/alle involverde i debatten :-)
Det lyder godt Kan man snige sig med til sådan en gang fantastisk kaffe?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn