God artikel. Betyder dog ikke det er farligt at lave eller købe linkbuilding, betyder bare man skal lade være at være åben omkring det. Eller "måske" skal! |
Molvins:Som jeg nævnte, så får du nok ganske lidt trafik fra Google på "italienske tasker", men som jeg også nævnte, så kan jeg jo være ligeglad, hvis bare du er tilfreds. Beklager, at jeg sådan gjorde mig klog på DanDomains statistik uden nogen som helst baggrund. Det ville bare ikke give mening, at deres statistik ikke passede overens med Googles.
I øvrigt skulle det være ultra-nemt at integrere Google Analytics med din DanDomain-shop, Pia, så det synes jeg bestemt, du skal få gjort. At kigge på din statistik er virkeligt vejen frem, så du dels kan se, om du har fået noget for dine SEO-penge, men også for at se, hvor du skal smide dine SEO-penge. Jeg kan varmt anbefale at læse med på Webanalytikerens blog. Men pas på - man bliver afhængig af sin webstatistik
Hej med jer alle,
Jeg sad lige og læste lidt, og blev helt i tvivl om jeg overhoved ville skrive noget, da jeg blev lidt bange for at få en mudderkage i hoved.
Som du selv siger er der ikke mange der søger på italienske tasker, men det kan også være en god ting, jeg tror at der er nogle der kalder det lavt hængende frugt, da der oftest derfor heller ikke er meget konkurrence på det, er derfor let at få noget trafik på det, som måske er købestærke besøgende. Og hvis der optimeres for 20 af sådanne sætninger med 250 søgninger om måneden, så kan det da godt give lidt besøgende.
Jeg er ret sikker på at man med Dandomains basisløsning har mulighed for at bruge Google analytics. Så jo det syntes jeg også skal bruges.
Og så lige til sidst. Det er fedt at kigge på statistik, specielt når man gør noget for at øge et eller andet på sit butik. Og se hvordan resultaterne bliver. Det er fedt at være selvstændig, selvom det kun er deltid for nogle af os.