Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER BILLIGT linkbuilding tilbud. KUN kvalitet links fra DK

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Thomas Rosenstand:

Et interessant link: http://www.seobythesea.com/?p=2750 

Mon det kun er Microsoft, der interesserer sig for slige sager...

God artikel.

Betyder dog ikke det er farligt at lave eller købe linkbuilding, betyder bare man skal lade være at være åben omkring det.

Eller "måske" skal!

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Molvins:

Som jeg nævnte, så får du nok ganske lidt trafik fra Google på "italienske tasker", men som jeg også nævnte, så kan jeg jo være ligeglad, hvis bare du er tilfreds. Beklager, at jeg sådan gjorde mig klog på DanDomains statistik uden nogen som helst baggrund. Det ville bare ikke give mening, at deres statistik ikke passede overens med Googles.

I øvrigt skulle det være ultra-nemt at integrere Google Analytics med din DanDomain-shop, Pia, så det synes jeg bestemt, du skal få gjort. At kigge på din statistik er virkeligt vejen frem, så du dels kan se, om du har fået noget for dine SEO-penge, men også for at se, hvor du skal smide dine SEO-penge. Jeg kan varmt anbefale at læse med på Webanalytikerens blog. Men pas på - man bliver afhængig af sin webstatistik Wink

Hej med jer alle,

Jeg sad lige og læste lidt, og blev helt i tvivl om jeg overhoved ville skrive noget, da jeg blev lidt bange for at få en mudderkage i hoved.

Som du selv siger er der ikke mange der søger på italienske tasker, men det kan også være en god ting, jeg tror at der er nogle der kalder det lavt hængende frugt, da der oftest derfor heller ikke er meget konkurrence på det, er derfor let at få noget trafik på det, som måske er købestærke besøgende. Og hvis der optimeres for 20 af sådanne sætninger med 250 søgninger om måneden, så kan det da godt give lidt besøgende.

Jeg er ret sikker på at man med Dandomains basisløsning har mulighed for at bruge Google analytics. Så jo det syntes jeg også skal bruges.

Og så lige til sidst. Det er fedt at kigge på statistik, specielt når man gør noget for at øge et eller andet på sit butik. Og se hvordan resultaterne bliver. Det er fedt at være selvstændig, selvom det kun er deltid for nogle af os.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 10 person

> betyder bare man skal lade være at være åben omkring det.

Hvorfor har du så udsat en masse uskyldige Amino'er for den fare med dit åbne tilbud her?

> jeg tror at der er nogle der kalder det lavt hængende frugt,

Nej, det er IKKE det man kalder lavthængende frugter! Det man kalder lavthængende frugter er de store fede modne frugter, som er lette at plukke - ikke de visne og halvrådne uden smag og nærring :)

Et eksempel på en lavthængende frugt var da jeg lavede meget SEO og PPC indenfor antivirus og en hel weekend sad alene på AdWords da Sasser-ormen kom ud - 1000 kliks i timen til 5 cent med en 70% konvertering. DET er lavthængende frugt!

Eller, da jeg på nogle få timer optimerede en sektion på et større dansk website og de herefter fik 167.000 nye organiske besøg i snit pr. måned fra Google - måned efter måned.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Jeg tror også lige vi skal holde fokus selvom denne tråd er gået i fuldstændig selvsving fra alle sider med en masse info om mange ting hvor meget af det er spekulationer mm.

Til at starte med har jeg aldrig rådet pia til at optimere efter ordet italienske tasker eller lign. Og er enig i det er dårlig frugt som demib kalder det.

For det andet er det det eneste onsite seo der pt er lavet en sletning af en masse rod og brud på google retningslinjer der er blevet rettet.

Mit arbejde har indtil nu bestået i at rådgive pia om hvad hun må og ikke må, samt hvad der virker og ikke gør. Med en plan om at dette med tiden langsom skal ændres og optimeres.

Pia bliver kastet ind i en diskution om ting hun ikke har viden om, og der kommer her en masse ting på banen som ikke stemmer og det gør det hele mere forvirrende.

Det eneste pia ønskede var komme ud med var at hun er tilfreds med mit arbejde og mine råd, og at hun godt vil stå frem som reference.

Tror desuden ikke der er så meget mere at snakke om, andet en hvis vi skal duskutere om linkbuilding er farligt eller dumt !

Og vil da gerne komme og udfordring til en hver seo mand eller virksomhed til at poste et svar der siger de aldrig har solgt linkbuilding til en kunde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Mikkel deMib Svendsen:

> betyder bare man skal lade være at være åben omkring det.

Hvorfor har du så udsat en masse uskyldige Amino'er for den fare med dit åbne tilbud her?

Hold nu op med det fis demib har ikke udsat nogen for noget. Folk kan jo bare kontakte mig via mail hvis de mener der er en risiko i at svare på tråden.

Giver dig ret i at det MÅSKE kan være dumt at poste svar her, men vil ikke give dig ret i det er noget der bliver straffet pt af google.

dumt ja, farligt nej, risikabelt måske.

kald det hvad du vil det er noget alle seoèr gør og det ved Google så kunne de lige så godt straffe folk for at kontakte folk som os.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 12 person

Senna:

Og vil da gerne komme og udfordring til en hver seo mand eller virksomhed til at poste et svar der siger de aldrig har solgt linkbuilding til en kunde.

Og jeg vil gerne vædde på at du ikke finder EN ENESTE SEO'er med bare den mindste smule praktisk erfaring som er SÅ tumpet at de vælger at annoncere deres spam-netværk på et offentligt forum og forsøge at lokke folk med i det. Det er simpelt hen for dumt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 12 person

Senna:

Hold nu op med det fis demib har ikke udsat nogen for noget. Folk kan jo bare kontakte mig via mail hvis de mener der er en risiko i at svare på tråden.

Lad nu være med at grave dig dybere ned i det hul du allerede befinder dig i. Du udstiller i højere og højere grad at du ved meget mindre om SEO end du prøver at bilde folk ind.

Og JO, du HAR udsat andre Aminoer - og Amino.dk, for en helt unødig risiko. Og det er fandme dumt, det er egoistisk og det er noget svinderi overfor dette community. At du ikke forstår dette gør det blot endnu værre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 10 person

Mikkel deMib Svendsen:

Senna:

Og jeg vil gerne vædde på at du ikke finder EN ENESTE SEO'er med bare den mindste smule praktisk erfaring som er SÅ tumpet at de vælger at annoncere deres spam-netværk på et offentligt forum og forsøge at lokke folk med i det. Det er simpelt hen for dumt.

For det første har mine links intet med spam at gøre, så måske du skulle trække det i dig igen når du ingen ide har om hvad produktet er.

Får det andet så er kan det godt være det er tumpet af mig at reklamere for linkbuilding, men lad mig bare blive straffet af google hvis de vil.

Så længe mine kunder kontakter mig via pm eller email er der ingen risiko for dem.

Der er intet forkert i at sælge links, du gør det selv så lad være at pege fingre af mig bare fordi jeg gør det åbent.

Lad mig om hvordan jeg tjener mine penge, sidder heller ikke og fortæller dig om at der ikke er en eneste marketing konsulent i verden der laver video med sig selv hvor man sidder og ligner en alkoholiker på dope. Kald mig tumpet for nogen af mine valg med lad være at sidde med en glorie og døm.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 22:32

Mikkel deMib Svendsen:

Nej, det er IKKE det man kalder lavthængende frugter! Det man kalder lavthængende frugter er de store fede modne frugter, som er lette at plukke - ikke de visne og halvrådne uden smag og nærring :)

Et eksempel på en lavthængende frugt var da jeg lavede meget SEO og PPC indenfor antivirus og en hel weekend sad alene på AdWords da Sasser-ormen kom ud - 1000 kliks i timen til 5 cent med en 70% konvertering. DET er lavthængende frugt!

Eller, da jeg på nogle få timer optimerede en sektion på et større dansk website og de herefter fik 167.000 nye organiske besøg i snit pr. måned fra Google - måned efter måned.

Haha, ok.

Jeg troede bare at det var søgefraser med lav konkurrence.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

> For det første har mine links intet med spam at gøre,

LOL - kom tilbage i ringen igen om nogle år, når du har fået lidt praktisk erfaring med SEO. Det her er fand'me for morsomt!

Det eneste der ikke gør det her morsom er, at du ødelægger Amino og du udsætter uskyldige Amino'er for unødig fare. Det er simpelt hen niget svineri.

Side 8 ud af 10 (95 indlæg)