Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER BILLIGT linkbuilding tilbud. KUN kvalitet links fra DK

Side 7 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Ja, jeg er sikker på, at ret så mange søger på Italienske Tasker...det kan jeg se på statistikken både på ItalianBags og MILLA-PETIT Denmark (sidstnævnte fra ScanNet)...

Og det er ikke søgning i søgefeltet på butikken, som jeg taler om...men søgeord, som skrives på søgemaskinerne...

Med al respekt, så tillader jeg mig at tvivle på, at dine tal er rigtigere end Googles. Wink

Jeg tror egentligt ikke, at vi taler om det samme, så vi bør nok begrave den her. Vi har vist også hi-jacket den her discount-links-tråd alt rigeligt. Lad folk få lov at komme tilbage på sporet.

Bedste hilsner

Molvins

P.S. Kan i øvrigt varmt anbefale at supplere DanDomains statistik med Google Analytics. Uden at vide alt for meget om DanDomains statistik vil jeg mene, at GA leverer et noget stærkere værktøj til webanalyse.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:37

Molvins:

Ja, jeg er sikker på, at ret så mange søger på Italienske Tasker...det kan jeg se på statistikken både på ItalianBags og MILLA-PETIT Denmark (sidstnævnte fra ScanNet)...

Og det er ikke søgning i søgefeltet på butikken, som jeg taler om...men søgeord, som skrives på søgemaskinerne...

Med al respekt, så tillader jeg mig at tvivle på, at dine tal er rigtigere end Googles. Wink

Jeg tror egentligt ikke, at vi taler om det samme, så vi bør nok begrave den her. Vi har vist også hi-jacket den her discount-links-tråd alt rigeligt. Lad folk få lov at komme tilbage på sporet.

Bedste hilsner

Molvins

P.S. Kan i øvrigt varmt anbefale at supplere DanDomains statistik med Google Analytics. Uden at vide alt for meget om DanDomains statistik vil jeg mene, at GA leverer et noget stærkere værktøj til webanalyse.

Nu er det jo ikke mine tal...men tal fra statistikkerne i begge shopløsninger...de skulle gerne tale sandt...håber jeg da...

Christian har netop også rådet mig til at bruge GOOGLE Analytics...så må vi se om det viser noget andet and shopsystemernes egen statistik...

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nu er det jo ikke mine tal...men tal fra statistikkerne i begge shopløsninger...de skulle gerne tale sandt...håber jeg da...

Det kan jeg afsløre, at det gør de i givet fald ikke. Har du været forbi https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal

Indtast "italienske tasker" og så deres kontrol-bogstaver og klik så på "få ideer til søgeord" - så vil du se den globale månedlige søgevolumen. Det er Googles egne tal for, hvor mange, der søger på det. Det er ikke mange. Dertil skal du lægge, at det nok næppe er 100% af dem, der klikker på dit link, men det er jo kun dig, Google og din host, der kan checke det Wink

Men som sagt, så tror jeg, at du misforstår mig - eller rettere - at jeg ikke forklarer mig godt nok. Hader at ødelægge din illusion, men der er ikke specielt mange, der googler "italienske tasker" (det burde din SEO-pusher faktisk have fortalt dig - men sådan er der jo så meget). I rest my case og vil kaste mig over mit eget.

Bedste hilsner

Molvins

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Molvins

Statistikken i en Dandomain shop viser slet ikke søgeord, der har genereret trafik fra søgemaskiner - men kun de søgeord, der er brugt i den interne søgemaskine.

Man kan selvfølgelig sætte sig ned og dechiffrere refererstrenge a la "google.dk/search?hl=da&q=h%C3%A5rextensions&meta=&aq=0&oq=h%C3%A5re ". Så jo - Analytics er eneste reelle mulighed (eller tilsvarende analysesoftware). Og så naturligvis Googles søgeordsværktøj, der jo giver et relativt retvisende billede af det samlede antal søgninger på et ord/en sætning i Danmark.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:50

Thomas Rosenstand:

Statistikken i en Dandomain shop viser slet ikke søgeord, der har genereret trafik fra søgemaskiner - men kun de søgeord, der er brugt i den interne søgemaskine.

Haha, det er faneme komisk. Hvordan kan det være de her Senna-tråde altid udvikler sig til ... Ja, noget?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:54

Jamen jeg bøjer mig for de herrers viden og erfaring, som jeg ikke har Smile

Det eneste jeg har haft at rette mig efter er shopløsningernes statistik...og her kan jeg se, hvilke(t) ord, der søges på...

Så jeg glæder mig til at Christian hjælper mig til GOOGLE Analytics...så jeg kan se det samme Smile

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:54

Jakob Søndergård:

Thomas Rosenstand:

Haha, det er faneme komisk. Hvordan kan det være de her Senna-tråde altid udvikler sig til ... Ja, noget?

Det ved jeg ikke - men det er nok mest artigt at rette åbenlyse misforståelser. Og trods Dandomains rigtig mange fortræffeligheder er der altså bare ikke den funktion i shoppens statistik. Men der kan selvfølgelig være tilknyttet en anden statistik til Pias shop - men det kan hun nok bedre selv svare på.

Update: Pia nåede at svare, mens jeg skrev. Og godt at du er klar over det nu, Pia. I henhold til Google var der færre end 12 søgninger på "italienske tasker" i juni 2009 i Danmark. Men det er der sikkert taget højde for i din søgeordsanalyse, så det behøver vi ikke bruge spalteplads på.

Held og lykke fremover med placeringerne - og glæd dig til Analytics! Dandomain shoppen er nok den nemmeste i verden at implementere det på - det tager 5 minutter at blive kørende med hele svineriet inkl. tracking ;-) Det bliver du glad for.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

Ahhh - det kaster jo lys over det hele, Pia. Vi takker, Rosenstand.

Som jeg nævnte, så får du nok ganske lidt trafik fra Google på "italienske tasker", men som jeg også nævnte, så kan jeg jo være ligeglad, hvis bare du er tilfreds. Beklager, at jeg sådan gjorde mig klog på DanDomains statistik uden nogen som helst baggrund. Det ville bare ikke give mening, at deres statistik ikke passede overens med Googles.

I øvrigt skulle det være ultra-nemt at integrere Google Analytics med din DanDomain-shop, Pia, så det synes jeg bestemt, du skal få gjort. At kigge på din statistik er virkeligt vejen frem, så du dels kan se, om du har fået noget for dine SEO-penge, men også for at se, hvor du skal smide dine SEO-penge. Jeg kan varmt anbefale at læse med på Webanalytikerens blog. Men pas på - man bliver afhængig af sin webstatistik Wink

Bedste hilsner

Molvins

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nå jeg har altså også valgt at trække mig fra dette tilbud, det er simpelthen for risikabelt har jeg vuderet. 

Mvh

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:55
Side 7 ud af 10 (95 indlæg)