Med al respekt, så tillader jeg mig at tvivle på, at dine tal er rigtigere end Googles. Jeg tror egentligt ikke, at vi taler om det samme, så vi bør nok begrave den her. Vi har vist også hi-jacket den her discount-links-tråd alt rigeligt. Lad folk få lov at komme tilbage på sporet. Bedste hilsner Molvins P.S. Kan i øvrigt varmt anbefale at supplere DanDomains statistik med Google Analytics. Uden at vide alt for meget om DanDomains statistik vil jeg mene, at GA leverer et noget stærkere værktøj til webanalyse. |
Molvins:Milla-Petit Denmark / ItalianBags:Ja, jeg er sikker på, at ret så mange søger på Italienske Tasker...det kan jeg se på statistikken både på ItalianBags og MILLA-PETIT Denmark (sidstnævnte fra ScanNet)...
Og det er ikke søgning i søgefeltet på butikken, som jeg taler om...men søgeord, som skrives på søgemaskinerne...
Med al respekt, så tillader jeg mig at tvivle på, at dine tal er rigtigere end Googles.
Jeg tror egentligt ikke, at vi taler om det samme, så vi bør nok begrave den her. Vi har vist også hi-jacket den her discount-links-tråd alt rigeligt. Lad folk få lov at komme tilbage på sporet.
Bedste hilsner
Molvins
P.S. Kan i øvrigt varmt anbefale at supplere DanDomains statistik med Google Analytics. Uden at vide alt for meget om DanDomains statistik vil jeg mene, at GA leverer et noget stærkere værktøj til webanalyse.
Nu er det jo ikke mine tal...men tal fra statistikkerne i begge shopløsninger...de skulle gerne tale sandt...håber jeg da...
Christian har netop også rådet mig til at bruge GOOGLE Analytics...så må vi se om det viser noget andet and shopsystemernes egen statistik...