som du sikkert kan se kommer de fleste links fra amino debatten
Inden det går helt i selvsving, så læs lige indlægene igen som Milla-petite har skrevet. Der er ikke foretaget linkbuilding på den side men der er snakke om at Christian har været dem behjælpelig med rådgivning på nogle vigtige ting on-site.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Pia, du skal naturligvis købe din SEO dér, hvor du synes, du får den bedste vejledning, rådgivning og SEO (til prisen), men jeg prøver at guide dig i en retning. Som Søren Sprogø siger, så er trafik, der ikke konverterer en udgift. Du har forhåbentligt målt på, at den fordobling du har i trafikken også har hjulpet dig på bundlinjen. Hvis din nye trafik ikke køber noget, så er det jo ligemeget, at de kommer forbi din side. Har du kigget på dine statistik de sidste 14 dage og set, hvor mange (udover dig selv og Mirus - for I er forhåbentlig ekskluderet fra din statistik), der rent faktisk har googlet efter "italienske tasker"? Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved noget som helst om italienske tasker eller mode for den sags skyld, men sidder folk virkelig og googler "italienske tasker"? Well - det ved du og Mirus. Jeg havde troet, at de googlede "carries taske i sex and the city" og sådan noget. Ja - det er long tail, men JA, det konverterer også. Og medmindre du driver et velgørenhedssite, så er det vel konvertering, du er interesseret i.
Bedste hilsner
Molvins
Yep, Takker!
Jeg er meget tilfreds med Christians arbejde for os...og han er også rigtigt god (og tålmodig) til at informere og forklare...også for sådan nogle som mig, der ikke ved ret meget om SEO
Bundlinjen kommer ikke på 14 dage...det ved jeg af erfaring fra vores anden butik
Ting tager tid...
Ingen kan garantere os kunder...kun større søgevenlighed...og af samme erfaring ved jeg også, at det er meget få kunder, som kommer ind i butikken og ligger taskerne i kurven ved første besøg...
Tasker er noget man kigger på op til flere gange...før der besluttes at købe...så her i opstarten er det vigtigste at få besøgende i butikken...og lade dem opdage, hvor lækre tasker, sko m.v. er...så skal de nok vende tilbage
Niels
Inden det går helt i selvsving, så læs lige indlægene igen som Milla-petite har skrevet. Der er ikke foretaget linkbuilding på den side men der er snakke om at Christian har været dem behjælpelig med rådgivning på nogle vigtige ting on-site.
Ok med så er hun ikke relevant som refence til en linkbuilding aftale ,som der sælges i dette tilbud på amino.dk debatten i denne tråd
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Niels
Ok med så er hun ikke relevant som refence til en linkbuilding aftale
Pia, er du sikker på, at jeres statistik er sat korrekt op? Jeg smed lige "italienske tasker" igennem Googles søgeords-djævel her og ifølge Google selv, er der stort set ingen, der søger på "italienske tasker". Tror du ikke, du er kommet til at blande interne søgninger med Google-søgninger eller noget helt tredje? Det virker i hvert fald helt uforståeligt på mig.
Men igen - hvis du er tilfreds med det, så er det jo fint nok.
Pia, er du sikker på, at jeres statistik er sat korrekt op? Jeg smed lige "italienske tasker" igennem Googles søgeords-djævel her og ifølge Google selv, er der stort set ingen, der søger på "italienske tasker". Tror du ikke, du er kommet til at blande interne søgninger med Google-søgninger eller noget helt tredje? Det virker i hvert fald helt uforståeligt på mig.
Men igen - hvis du er tilfreds med det, så er det jo fint nok.
De bedste hilsner
Molvins
Om vores statistik er korrekt sat op...det håber jeg da...det er for ItalianBags vedkommende DanDomains administrationsmodul, som jeg henter statistikken fra...
Ja, jeg er sikker på, at ret så mange søger på Italienske Tasker...det kan jeg se på statistikken både på ItalianBags og MILLA-PETIT Denmark (sidstnævnte fra ScanNet)...
Og det er ikke søgning i søgefeltet på butikken, som jeg taler om...men søgeord, som skrives på søgemaskinerne...
Ja, jeg er sikker på, at ret så mange søger på Italienske Tasker...det kan jeg se på statistikken både på ItalianBags og MILLA-PETIT Denmark (sidstnævnte fra ScanNet)...
Og det er ikke søgning i søgefeltet på butikken, som jeg taler om...men søgeord, som skrives på søgemaskinerne...
Med al respekt, så tillader jeg mig at tvivle på, at dine tal er rigtigere end Googles.
Jeg tror egentligt ikke, at vi taler om det samme, så vi bør nok begrave den her. Vi har vist også hi-jacket den her discount-links-tråd alt rigeligt. Lad folk få lov at komme tilbage på sporet.
Bedste hilsner
Molvins
P.S. Kan i øvrigt varmt anbefale at supplere DanDomains statistik med Google Analytics. Uden at vide alt for meget om DanDomains statistik vil jeg mene, at GA leverer et noget stærkere værktøj til webanalyse.