Pia, du skal naturligvis købe din SEO dér, hvor du synes, du får den bedste vejledning, rådgivning og SEO (til prisen), men jeg prøver at guide dig i en retning. Som Søren Sprogø siger, så er trafik, der ikke konverterer en udgift. Du har forhåbentligt målt på, at den fordobling du har i trafikken også har hjulpet dig på bundlinjen. Hvis din nye trafik ikke køber noget, så er det jo ligemeget, at de kommer forbi din side. Har du kigget på dine statistik de sidste 14 dage og set, hvor mange (udover dig selv og Mirus - for I er forhåbentlig ekskluderet fra din statistik), der rent faktisk har googlet efter "italienske tasker"? Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke ved noget som helst om italienske tasker eller mode for den sags skyld, men sidder folk virkelig og googler "italienske tasker"? Well - det ved du og Mirus. Jeg havde troet, at de googlede "carries taske i sex and the city" og sådan noget. Ja - det er long tail, men JA, det konverterer også. Og medmindre du driver et velgørenhedssite, så er det vel konvertering, du er interesseret i.
Bedste hilsner
Molvins
Yep, Takker!
Jeg er meget tilfreds med Christians arbejde for os...og han er også rigtigt god (og tålmodig) til at informere og forklare...også for sådan nogle som mig, der ikke ved ret meget om SEO 
Bundlinjen kommer ikke på 14 dage...det ved jeg af erfaring fra vores anden butik 
Ting tager tid...
Ingen kan garantere os kunder...kun større søgevenlighed...og af samme erfaring ved jeg også, at det er meget få kunder, som kommer ind i butikken og ligger taskerne i kurven ved første besøg...
Tasker er noget man kigger på op til flere gange...før der besluttes at købe...så her i opstarten er det vigtigste at få besøgende i butikken...og lade dem opdage, hvor lækre tasker, sko m.v. er...så skal de nok vende tilbage 
Jo...mange søger på Italienske Tasker 
|