Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær rar og giv 5 min. at dit liv for et bedre Amino :-)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg sidder lige nu og arbejder med en ny sjov Amino ting som vi skal lancere i efteråret.
Det bliver en auktion som i første omgang bliver til Plus-medlemmer, men på sigt bliver mere åben.
Jeg er ved at oversætte det hele, men problemet er at det er svært at vide hvad ordende betyder, før der er lidt aktivitet på auktion.

Så hvis du gider at gøre mig en tjeneste at oprette en profil, sætte et eller andet fjollet til salg og byde på nogle andres auktioner, så vil jeg være glad. Intet er selvfølgelig virkelighed, så nu har du chancen for at bortauktionere konen, et jagerfly, byde på et hotel eller hvad ved jeg.

Du kan oprette dig her:
http://www.amino.dk/freelancebors/register.asp

Og se auktionen her:
http://www.amino.dk/freelancebors

Jeg sætter stor pris på din hjælp.

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:37

Hvis jeg under oprettelsen vælger "VALGFRI:  Tillad checkout med det samme" under betalingsmetode, får jeg fejlen "Du skal vælge en betalingsmetode for at acceptere omgående betalinger.".  I stedet måtte jeg enten vælge mellem betaling direkte efter køb eller at kunden skulkle vente til jeg havde udstedt faktura.. :-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:51

Mattias Skovhøj:

Hvis jeg under oprettelsen vælger "VALGFRI:  Tillad checkout med det samme" under betalingsmetode, får jeg fejlen "Du skal vælge en betalingsmetode for at acceptere omgående betalinger.".  I stedet måtte jeg enten vælge mellem betaling direkte efter køb eller at kunden skulkle vente til jeg havde udstedt faktura.. :-)

Jeg mødte samme problem, MartinWink

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:56

Lyder rigtig spændende med en auktions side på amino. Forestiller mig at man også kan udbyde sin arbejdskraft på auktion, eks. 5 timer SEO med en ekspert til din side starter på 1 kr?

Tror du ikke det vil være dumt at afgrænse det til plus-medlemmer da det jo vil give mindre bud og i sidste ende gå ud over plus-medlemmerne?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:56

Mattias Skovhøj:

Os Mig Surprise

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:02

NRJ Media:
Tror du ikke det vil være dumt at afgrænse det til plus-medlemmer da det jo vil give mindre bud og i sidste ende gå ud over plus-medlemmerne?

Nej da!

Amino Plusere har fået genereret så meget mere merværdi ved det, at der er flere penge at hente i det segment!Big Smile

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:02

Når jeg byder får jeg denne meddelelse:

Du har højeste bud indtil videre
, men mindstebudet er ikke nået endnu

Der burde nok ikke være linieskift. Men det er da småting. :-) 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 19:09

Henrik Krogh:

NRJ Media:

Nej da!

Amino Plusere har fået genereret så meget mere merværdi ved det, at der er flere penge at hente i det segment!Big Smile

Det er jo selvfølgelig også en måde at se på detWink

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 19:12

Og så vælter det ind med mails pga. annoncen Big Smile

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 19:15