Hej jeg overvejer kraftigt at starte mit eget firma som i første omgang har til hensigt at inporterer hoppy artikler fra England. Det eneste der står i vejen for starten af mit firma, er sådan set frygte for at bevæge sig ud i den store jungle af regler og love som det er. Derfor ville bede om, om der er nogen der kan henvise mig til en rigtig rigtig god iværksætter guide. Det er lige meget om det er på bog form eller om det er en hjemme side udgave. Jeg har selv fundet frem til utallige "start dit eget firma" bøger men jeg syntes ikke de går nok ind i hvordan man rigtigt starter sin egen lille enmands virksomhed. Det jeg eftersøger i denne guide er godt med eksempler på hvordan man begår sig med regnskab osv.
Guiden skal udover at henvende sig til enmands virksomheder, også bare omhandle små virksomheder. Med dette mener jeg virksomheder hvor der ikke bliver omsat for noget der så meget som ligner 100,000 kr. om året.
Jeg har eftersøgt forummet før jeg gik igang med at lave denne post, men jeg kunne ikke se nogen tråd der førhen har omhandlet dette emne. Skulle der dog være en der ved at der findes en ligende tråd, ville jeg blive meget glad for hvis der kunne blive linket til den.
På forhånd tak
Anders |
er en god start .