Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern søgemaskine

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have en intern søgemaskine til vores site. Kan i anbefale nogen?

Jeg tænkte på at bruge Googles men kan forstå at man ikke kan se log filerne, for at se hvilke søgeord besøgende bruger på ens side.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:09

Jeg er da ret sikker på at hvis du køber en google søgemaskine har du adgang til alle statistikker. Det er måske ikke det samme vi snakker om?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:15

Jeg har nærlæst det. Kan se at man kan se diverse stats. Har du gode erfaringer med Google site search?

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:50

Hofman:

Jeg har nærlæst det. Kan se at man kan se diverse stats. Har du gode erfaringer med Google site search?

Jeg har for ikke så længe siden implementeret en Google Custom Search Engine på et site. Det gik ret smertefrit. Google er den vej jeg ville gå, hvis jeg havde behov for at implementere en normal HTML søgemaskine. Der kan selvfølgelig være andre ting man vil søge i end HTML og så er Google ikke så bevendt svjv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Det kommer utrolig meget an på dit budget. Er det lavt er Lucene vejen frem. Er det højt er Theca super god og ellers er der Exalead og Fast. Er det medium er der tyske Exorbyte. Det hele står og falder med dine krav til søgemaskinen, da disse har hver deres styrker og svagheder.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 11:02

tak for hjælpen. har erhvervet virksomhedsversionen af Google Site Search, så den kører forhåbentligt snart på vores site www.europeandomaincentre.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan i høj grad anbefale, at du ser lidt nærmere på de løsninger det danske firma Ankiro tilbyder. Det er noget af det bedste jeg har arbejdet med til prisen. Og særligt hvis dine søgninger er på Dansk, så er Ankiro overlegen stort set alle andre søgemaskiner.

Jeg har iøvrigt også et afsnit om netop "Enterprise Search" i min SEO bog, hvor du kan læse mere om de overvejelser man bør gøre forud for valgte af en site-søgemaskine ...

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:01
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)