Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Magento Shop - hjælp søges!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

elund.dk:

Bjarne Ravn:

PS: har lige opdaget en godt skjult funktion på Epay. Kunder kan betale varer uden om shoppen på et særligt betalingsmodul til kort. Vi har varer, der

Jeg har ePay, så jeg vil gerne vide hvad det er for en skjult funktion, du hentyder til. Kan du ikke lige forklare nærmere? ;-)

Under "Moduler til ePay" på epay.dk kan jeg nemlig ikke finde et særligt betalingsmodul. Er det kodeeksemplerne du hentyder til?

Hej elund

Det er måske lidt forkert at kalde det en skjult funktion. Det er en funktion Epay ikke tidligere har gjort opmærksom på. Det virker for os ved, at vi fx. af og til får en privatkunde ind på kontoret. Kunden vil gerne købe en vare, men vi har ingen kasse eller byttepenge. I stedet kan kunden betale via web og Epay på vores site, mens han står på kontoret. Det virker på sammen måde, som ved betaling i shoppen, men du har bare et enkeltbillede på web med kortoplysninger. Vi indtaster kundens kortdata, beløb og fakt. nr. Sådan, salget er på plads.

Havde lige en svensk designer på dansk ferieophold, der brændte varm på nogle af vores flotte uldfilttyper. Hun betalte med VISA og fik varen med hjem under armen.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 08:13

Bjarne Ravn:

I stedet kan kunden betale via web og Epay på vores site, mens han står på kontoret. Det virker på sammen måde, som ved betaling i shoppen, men du har bare et enkeltbillede på web med kortoplysninger. Vi indtaster kundens kortdata, beløb og fakt. nr. Sådan, salget er på plads.

Hej Bjarne,

Ja OK, det har jeg forstået, men hvor er det lige du finder den funktion henne?

Er det et modul der afvikles på din egen server eller sker det direkte via ePay's hjemmeside?

Dbh. Elund

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:22

elund.dk:

Bjarne Ravn:

I stedet kan kunden betale via web og Epay på vores site, mens han står på kontoret. Det virker på sammen måde, som ved betaling i shoppen, men du har bare et enkeltbillede på web med kortoplysninger. Vi indtaster kundens kortdata, beløb og fakt. nr. Sådan, salget er på plads.

Hej Bjarne,

Ja OK, det har jeg forstået, men hvor er det lige du finder den funktion henne?

Er det et modul der afvikles på din egen server eller sker det direkte via ePay's hjemmeside?

Dbh. Elund

Mon ikke det er ePay´s WebPay funktion Bjarne henviser til ?  Med webpay kan du modtage betalinger gennem ePay´s egen administration.

Det afhænger af din ePay-aftale om du har adgang til det.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Elund

Hvis du i din shop har en indløsningsaftale med Epay har du også adgang til dette betalingsmodul - uden yderligere betaling. Skriv til deres support og få en vejledning. Jeg har ikke nok teknisk indsigt til at kunne forklare det.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)