Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Magento Shop - hjælp søges!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

Min shop: www.shoponjob.dk er en Magento, og ikke en standardshop. Har du spørgsmål omkring brugerfladen, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har været i luften med den siden jan 09.

Venligst.

Stig H Jensen shj@shoponjob.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:21
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:36

Tak fordi så mange gider hjælpe. :D 

Jeg henvender mig til dem jeg tror der kan hjælpe med at løse opgaven bedst engang i næste uge. 

Og flere der har nogle forslag er det mere end velkommen :D 

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Andersen:

Hej Aminoer :D

Jeg skal snart i gang med en Magento shop og får i den forbindelse brug for ekspert hjælp af & til.

Hej Tony

Har brugt alt for mange timer på at få en Magentoshop op at stå. Du skal regne med, at Magento ikke er sådan at gå til selv med en del web-erfaring, og du derved bliver mere afhængige af programmører, end du har været vant til. De standardløsninger jeg har set - og købt - har været behæftet med en masse helt almindelige fejl og mangler, der burde være på plads fra starten. De danske oversættelser er skrevet i et meget dårligt og ikke korrekt sprog. Derfor regn ikke med at en standardløsning med dine tilrettelser går på plads i løbet af kort tid. Min Magentoshop virker stadig ikke, som den skal for at kunne give et optimalt udbytte. Det skyldes ikke kun mangelfuld programmering men også min manglende tid til at følge op fejl og rettelser. Jeg ville investere i et Magentokursus for at kunne lave mindre tilrettelser selv - og for at få en støre forståelse af Magento. Gør det inden du går i gang.

Mangler jeg har oplevet: dårlige danske oversættelser og forkortelser, manglende valg af leveringsmuligheder, ingen multi choice på fx. farver på produkter, ingen logoer på betalingskort, svært at få anden menu en standard topmenu, uforståeligt betalingsforløb for kortbetalinger, vanskeligt at få ændret baggrundsfarver over alt, fejlkoder på engelsk - det var sådan det jeg lige husker i farten.

Og husk at vælge Epay. Det virker. Ellers tror jeg på Magento og programmets muligheder.

PS: har lige opdaget en godt skjult funktion på Epay. Kunder kan betale varer uden om shoppen på et særligt betalingsmodul til kort. Vi har varer, der ikke er i shoppen. Undertiden beder vi om forud betaling. Det kan nu lade sig gøre. - Og skulle der komme en privatkunde på kontoret og vil købe direkte, kan vi også klare det - og det er gratis når man har Epay i sin shop.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:21

Hej Tonny

Du kan kontakte mig på durian@79gmail.com vi lægger ikke vores priser ud på nogen sites, men kan tilbyde dig en pris som næsten ikke kan gøres billiger.

Du kan ringe til mig på 5280 7156 hvis du har behov for at snakke om din butik. Ud over manganto tilbyder vi dig OSC, ZenCarts, Joomla og Drupal butikker.

Hilsen Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 12:05

Prisen er ikke den vigtigste faktor, vil bare sikre at jeg får en 110% fungerende shop. Er der nogen som kan sende referencer på nogle shops de har lavet?

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Andersen:

Prisen er ikke den vigtigste faktor, vil bare sikre at jeg får en 110% fungerende shop. Er der nogen som kan sende referencer på nogle shops de har lavet?

Jeg har lige indhentet nogle tilbud på tilretninger af min Magentoshop, Tonny. Hvis der er nogen imellem, jeg kan anbefale, skriver jeg det her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:49
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 17:37

Hej Bjarne

Det lyder helt super :D

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 18:04

Bjarne Ravn:

PS: har lige opdaget en godt skjult funktion på Epay. Kunder kan betale varer uden om shoppen på et særligt betalingsmodul til kort. Vi har varer, der ikke er i shoppen. Undertiden beder vi om forud betaling. Det kan nu lade sig gøre. - Og skulle der komme en privatkunde på kontoret og vil købe direkte, kan vi også klare det - og det er gratis når man har Epay i sin shop.

Jeg har ePay, så jeg vil gerne vide hvad det er for en skjult funktion, du hentyder til. Kan du ikke lige forklare nærmere? ;-)

Under "Moduler til ePay" på epay.dk kan jeg nemlig ikke finde et særligt betalingsmodul. Er det kodeeksemplerne du hentyder til?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)