jeg ser ideen i den slags personovervågning.. men hvordan vil firmaet sikre det ikke bliver misbrugt til noget andet end det er købt til?
feks bliver der jo næsten myrdet til højre og venstre af jaloux ekskærester og kærester og mænd og koner.. de kunne da købe sådan en til deres barn og plante den på partneren istedet - frihedsberøvelse, muligvis endda med døden til følge.
Undskylder min skepsis, men den tanke kan jeg bare ikke li
Fed hjemmeside der er jo næsten intet af fejl på hjemmesiden , der er flot grafik , billedere , betingelser er skrevet på siden og bruger vejledning er der .også.
Det eneste af fejl jeg opdaget var den gule trekant i bunden af siden der viser , der er fejl på siden ,dem er der flere af ,den er bl.a på siden. http://www.youtell.dk/contact_us.php
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan kun rose jer for en nem og overskuelig hjemmeside.
Trækker jeres GPS'ere signal fra simkortet til at finde positionen eller hvordan fungerer det? Jeg tænker lidt - kan det overhovedet lade sig gøre at trække data på et Telenor Taletidskort? Hvis ja, så koster det da spidsen af en jetjæger
Held og lykke med forretningen - det skal nok blive godt
Godt at se du har gang i nye projekter, det ser meget spændende ud..
Vil klart anbefale dig at tage kontakt til personen enten skriftligt eller pr. telefon, hjælper dette ikke, så tag kontakt til din advokat.. sådan noget skal tages hårdt og kontant fra starten af.
Håber det lykkes for dig.. og held og lykke med konceptet, det skal nok blive godt.
Tillykke med din flotte side, som jeg finder meget flot og overskuelig..
Mht Copypaste , så skal du hive fat i en advokat og have fremsendt en regning for uberettiget brug af jeres side. Husk at tage billeder af det som dokumentation!