Nu kommer det jo lidt an på hvorlangt du skal køre for at lever det ? men vi har en her i byen som gør det på samme måde og han tager 5 kr. + moms pr. cm, det vil sige at et træ på 2 meter koster 1000 kr. + moms.
Har du spurgt din målgruppe (ja okey, den er ret stor..) om det er noget de har interesse i?
I familien her har vi en meget gammel tradition for at træet sættes på fod lillejuleaften, og pyntes om formiddagen juleaftensdag. Vi kunne aldrig finde på at købe en pakkeløsning som du foreslår.
Når træet er færdigt med at stå inde i stuen, ryger det ud i haven hvor fuglene kan have fornøjelse af det, indtil det er så afpillet at det kan skæres op og puttes i brændeovnen eller flishuggeren
Jeg kan ret nemt forstille mig at der er mange andre der har det på samme måde.
Vi havde den samme tanke som dig inden vi gik i gang, men kan se, at der er masser af mennesker der godt kan lide at få deres juletræ leveret af os. Specielt mange offentlige kontorer, institutioner og virksomheder. Nu er spørgsmålet så bare, om de også er interesseret i at få det sat og afhentet igen. Og til hvilken pris:-)
Ja det er meget li det samme som du, hvor alt er incl. jeg ved ikke om han har en hjemmeside, jeg har bare set det i den lokale avis nogle gange (Helsingør dagblad) og jeg ved at en del butikker bruger ham, jeg tror ikke at han lever så meget af private kunder, de klare jo det hele selv sammen med deres familie så du skal nok satse på virksomheder.