Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en rimelig pris for et juletræ incl. levering, montering, nedtagning og afhentning?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en service vi yder til vores faste kunder, i Kbh. og nordsjælland. Der følger kun lidt pynt med i form at lyskæder, og så en fod. Det er ikke noget vi tjener på, men for at undgå at andre kommer i berøring med vores gode kunder har vi valgt at gøre det.

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:48

Hej Morten

Spændende ide.

Jeg vil blot nævne for dig, at I jo evt. kan kombinere med at dyrke fairtrade-juletræer, så man også har en mulighed for at brande sig på den gode sag.

Du kan læse mere om fairtrade-juletræerne på www.fairtrees.dk.

Mvh.
Mathias

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19

Bare lige kort, jeg ville hurtigt kunne se en fordel i det.

Tidligere arbejdsplads tog chefen selv ud og hentede det tog  ca en 2 timer med at få lejet trailer og smidt op og det ene og det andet.

Det er en "chef's" løn i to timer - alt fra 200-1000 kr  ca 500 for to timer for den generelle arbejdsplads vel

leje af trailer - hvis man ikke selv har en bil der er gammel nok til det (gætter på par hundere kroner) 300 ca

derefter satte han en medarbejder til at pynte træet kostede vel rundt regnet 200 kr

pyntet har vel også kostet et par hunderede kroner ( men det selvfølgelig noget man har til de kommende år)  men lad os sige 300 kr.

efter jul skulle pynten samles ned i kasser igen, ca en times tid 200 kr

så skulle det hele køres på lossepladsen det tager vel en times tid   omkring 200 kr.

så totalt set er der blevet brugt 500+300+200+300+200+200 = 1700 kr + køb af selve træet

Lige umiddelbart ville jeg ikke have noget imod at betale 1500 for at spare mig for tid og besvær med det. Men i dette tilfælde var det ikke mig der var chef :)

God Mandag

mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej Morten - jeg gad altså rigtigt godt få leveret mit juletræ til døren - og det måtte meget gerne være pyntet med lys og  lyskæde feks - men julepynten er jo noget man som regel har - noget arvet og noget købt - så vil gerne selv sætte sidste præg på mit juletræ.

Synes du skal have forskellige optioner med i din markedsføring. Jeg behøver feks ikke at få afhentet igen, fordi vi her i kommunen kan stille juletræet ud til storskrald, hvor kommunen så henter det, så det ville bare være spild af tid og penge. Ligeledes har jeg også tit ledt efter et firma, som kommer ud og sætter granguirlander op på eens hus, helst med lys i - ligesom i USA :-)  Umuligt at opdrive firma, som gør dette eller hvad? Har både søgt som privatperson, og da jeg havde butikker - virkelig svært at finde nogle som vil julepynte eens butik udenfor. Hvis ikke man vil betale 5000-8000 kr for det! 

Held & lykke, mvh Pernille  

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:58

1.200-1.500 kr. ville ikke være for meget. Hvis træet er fint! Hvis jeg skulle købe et pyntet juletræ til kontoret hos jer, ville det hjælpe meget med et par billeder af, hvordan de ser ud færdigpyntet: Er der en stjerne i toppen f.eks., og hvilken kvalitet julepynt? Og så ville jeg lave en mulighed for at få ekstra lyskæder med, for f.eks. 35 lys til et 2½ meter højt træ holder ikke i mine øjne.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 16:36

Kære Allesammen

Tak for de mange gode svar.

Vi er vist allerede ved at være sporet godt ind på, hvordan konceptet skal være:-)

Hvad vil I foreslå, vil være den rigtige måde at kommunikere budskabet ud til de potentielle kunder?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)