Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Kunne det være interessant for nogen at lave et logo til min webshop ? Jeg har ikke de store finanser, men du må MEGET gerne bruge mig / min side som reference.

Håber det kunne have nogens interesse.

mvh

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Hej

Prøv at tage fat i Alexander Spliid. Han er en rigtig fin fyr, der laver et rigtig godt stykke arbejde, uden at det koster en bondegård. Kontakt ham på: alexanderspliid@hotmail.com

Hils fra Malte :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:33

Hej Frederik, når finanserne ikke er så store er en design konkurrence måske netop noget for dig. Du kan få lavet et logo for 150 USD, hvilket dags dato svarer til ca. 785 kr.  Du kan læse mere om hvordan design konkurrencer fungere om dermed vudere om det er noget for dig ved at klikke på linket .

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 13:10

Hej Frederik,

Jeg gir' dig gerne et godt tilbud. Du er velkommen til at sende en mail til anjahallsson(snabela)gmail.com

Mange hilsner Anja

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:34

Hej Frederik,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med et logo til en amino-venlig pris. Så du må meget gerne skrive en mail på mheiselberg@gmail.com så skal jeg sende et tilbud og nogle referencer tilbage.

Martin S. Heiselberg, Grafisk designer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Hej Fredrik,

Pas på du ikke komme til at købe for billigt. Et dårligt logo-design kan risikere at gøre mere skade end gavn for din virksomhed.

Har du et link til din shop?

Jeg giver gerne et tilbud på et godt design til dig, som med sikkerhed vil øge din omsætning på længere sigt.

Skulle min pris være over dit budget, så har jeg god kontakt til grafisk design studerende, der kan lave et udemærket logo til dig.

Mvh René W.

renew(snabel-a)webspeed.dk   -   27 28 06 19

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)