Den med at læse anoncer er ikke lige sagen - det vil tage for lang tid (For ikke at tale om udbringningen) Ja, kunne også godt forestille mig at det ville blive en tidskrævende opgave.. Men det ville da være et godt fritidsjob for en skoledreng- eller -pige.. Og den slags kan jo fåes ret billigt :) Æhem jeg kom lige til at læse det sidste indlæg jeg skrev - det lyder vist lidt ironisk >>Men det er ikke ment sådan - jeg er faktisk rigtig glad for den ide du kom med kaliebe Alt i orden - er da bare glad hvis du kan bruge ideen :) |
Dato: 29-08-2006 20:03:33 Forfatter: FlyttemandenKom endelig med mere hvis det er - Din ide er genialSå kommer jeg lige med lidt mere :)Hvis du får opbygget et godt forhold til en af de lokale ejendomsmæglere (eller hvis du allerede kender en), kan det jo være at du kan få dem til at tilbyde et særligt tilbud på flytning hos dit firma som en del af deres pakke til kunderne. Hvis kunden, der skal have solgt en bolig allerede stoler på sin ejendomsmægler, vil han jo sikkert også vælge den flyttemand, han anbefaler. Hvis han så samtidig kan spare penge, er det jo bare bonus - og så får han en ting mindre at tænke på..Ovenstående ide kan nok kun bruges, hvis du har en uafhængig ejendomsmægler i lokalområdet, som ikke er med i en af de store kæder..