Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.artrix.dk er lanceret

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se hele hjemmesiden på min skærmene fordi jeg har en lille computer 12 skærm når jeg klikker på priser skrifter urlen ikke oppe i browser så jeg tror hjemmeside ikke virker da jeg ikke kan se siden er skiftet til priser f. eks, dette er dog også ekstrem lidt seo venligt at en lave hjemmesiden der ikke har unik urler på hver enkelte underside , på sin hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:05

Mr-inc.dk:

Er ikke speciel vild med siden, synes den er meget kedelig.

Noget helt andet er at du bruger IFRAMES, det har aldrig været SEO venlig, så det er en meget dum idé

Jeg fornemmer, at SEO ikke er den primære udfordring med sitet. Smile
Der er nogle basis ting, som bør rettes, inden sitet har gavn af en højere Google placering

Ikke for at mudderkaste, Mr-inc.dk. men jeg vil opfordre dig til at gøre kritiken af hans design mere konkret end din modvilje mod iFRAMES.

Du kan eventuelt foreslå noget, som han efter din mening bør ændre ved sitet, eller noget han bør tilføje det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:11

Mikael christiansen:

Jeg kan ikke se hele hjemmesiden på min skærmene fordi jeg har en lille computer 12 skærm når jeg klikker på priser skrifter urlen ikke oppe i browser så jeg tror hjemmeside ikke virker da jeg ikke kan se siden er skiftet til priser f. eks, dette er dog også ekstrem lidt seo venligt at en lave hjemmesiden der ikke har unik urler på hver enkelte underside , på sin hjemmeside

Jo, menupunktet Priser virker fint.

Frames kan ganske rigtigt gøre det svært at vise sitet i helt små vinduer, fordi siden ikke skaleres som helhed men istedet indenfor hver frame for sig. Smile

Det taler også imod brugen af frames - ud over, at framesifølge SEO eksperterne hadet af Google.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 01:45

Hej Casper

Først og fremmest, held og lykke med dit nye firma

Jeg vil give de andre ret i du måske burde give dit firmas hjemmeside et mere personligt præg, fremfor at få det til at ligne en stor virksomhed. Det ville nok virke bedre på dine potentielle kunder og du vil på den måde få en lidt breddere målgruppe.

Sådan rent grafisk synes jeg ikke dit hjemmeside design er særlig prangende. Det er bedre end så meget andet derude, men skiller sig bestemt ikke ud fra mængden.

Jeg nævner lige to ting som jeg vil tillade mig at kalde for grafiske fejl.

På dit "logo" er der en gul glow-effekt som slet ikke spiller. Den for dit logo til at se grumset og utydeligt ud. Ydermere vil det slet ikke fungere hvis det skal på nogle tryksager en dag.

På de runde bokse du har, er kanten meget skarp og pixeleret. Her burde det grafisk være lavet med en lidt blødere overgang

Mvh. Martin

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 02:29

Tak for alle de gode råd i har givet mig.
Jeg vil lige lægge dem i tænge boks og prøve og få det bedste ud af alle rådene.Wink

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 02:30

Hej Casper

Har lavet et lille eksempel til dig, så du kan se hvordan man kan gøre det lidt mere lyst og præsentabelt

her er linket:
http://www.creative-solutions.dk/grafik/artrix.jpg

Hvis du ønsker udarbejdelse af fuldt layout kan jeg selvfølgelig komme med en rigtig god pris til dig.

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 02:32

Det ser sku godt ud det du har lavet :P

Vil lige overveje det.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 02:38

Casper:
Det ser sku godt ud det du har lavet :P

Vil lige overveje det.

Mange tak :)

Jeps det synes jeg du skal gøre, og kan love dig så meget at designet i helhed, vil komme til at spille max!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:10

Hej Casper,

Jeg er lidt uenig i de gængse kritikpunkter andre har nævnt og her er en liste med kommentarer:

Farverne er kedelige, men det er præcis, hvad de skal være, hvis I vil være IT-support til os, der ikke ved en daddel. Folk med grå og blå sammen er som Intel og Dell - seriøse og kedelige, men effektive og brugbare. Hvis I vil være et sjovt, lille, fleksibelt firma, skal I have farver på - hvis I vil være en stabil og tør IT-løser, er det ok med røverkedelige farver.

Boksen til venstre er ikke klikbar? Man har gennem de sidste mange år blevet oplært med at menu'er findes under et banner og undermenu'er findes til venstre. Så når der står en listetekst i en boks til venstr i sitet, forventer folk, at de kan klikke på teksterne. Men overskriften i boksen er "genveje", så den bliver vel en form for link-boks?

Knapperne i hovedmenuen ligner noget fra en skabelon fra f.eks. Joomla, og det er ikke godt, når I er IT-nørder. Så bør det mere ligne noget elementært (men pænt, modernistisk) HTML, der ikke er baseret på en skabelon. Jeg ved jo ikke om det er, men det ligner, at det er, og det udstråler at I ikke selv har lavet jeres side fra bunden, hvilket ikke er særlig sejt, hvis I er IT-folks.

Jeg ville slette jeres guldbanner i midten, da det dels ikke passer ind, og dels ikke har nogen funktion. En IT-supportside som jeres behøver ikke at have glimmer, den må gerne være gråblå-nørdet, da det signalerer seriøsitet.

Hvis I sletter guldbanneret, kan I på mange opløsninger have hele jeres side (eller i hvert fald forside) vist, og det ser fedt ud, da jeres bund hænger godt sammen med toppen. Det er meget sjældent, man ser et site uden scrollbar, og det forstår jeg slet ikke. At tivinge brugere til at scrolle for at se bunden på forsiden er som Elton John - noget alle hører, men som stadig er utrolig dårligt.

En meget lille ting: boksen i midten er ikke på linie med boksen til venstre og højre, når man er inde under andet end forsiden.

Jeres tekstlogo og slogan med drop-effekt er helt ok. Sloganteksten er næsten helt computerspilsagtig, hvilket igen signalerer at I er IT-nørder - og det er en god ting. Dog taler det nok mest til folk med baggrund i halvgammel IT. I kunne vælge at lave logoet mere "rent".

mvh,
Peter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)