Der var jeg lige et minut for sent ude |
Paypal lyder som et godt alternativ
Debat
Der var jeg lige et minut for sent ude |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Paypal lyder som et godt alternativ |
Sikkerheden er 100% den samme forudsat at det er en kreditkort transaktion og ik Paypal penge du køber... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Nu er det nogle år siden, men så vidt jeg husker var det penge, som allerede stod på min Paypalkonto. Jeg opdagede det dog samme dag, da jeg modtager en mail ved hver overførsel. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Underligt tit ser jeg dine svare 2-3 gang mon der er fejl i systemet ? /allan |
Det sker fra tid til anden, jeg har ryddet lidt op i tråden så der ikke længere er flere ens indlæg.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det har noget at gøre med hvordan pengene ender på din konto. Sætter du dem ind selv, dvs overføre dem fra dit kreditkort til din paypalkonto, for derefter at købe for dem, så er de ik dækket. For ved denne form køber du de famøse Paypal-money og dermed dækker sikkerhedsgarantien ik. Men det er er jo reelt ingen der gør mere, med mindre de er virkelig old school... |
Systemet kan ik lide mig ;D |
Det er muligt men ingen bruger det reelt mere... De sidste tal vi fik fra Paypal i Tyskland sagde under 0,5% af alle transaktioner... Og penge der står på kontoen er selvfølgelig sikret af Paypel. |
Inden vi kommer ud i en længere diskussion om paypal... 1) Gå til magentohotel.dk og få dem til at oprette en shop til dig. Dette koster dig desværre alle dine tusinde spir 3) Invester lige 25$ mere på denne bog så du ved hvordan du administrerer din nye shop. 4) Læg produkter ind i din shop og tjen penge Hvis du kan skrabe 10.000 sammen kan vi ordne det hele for dig inklusiv et unikt design og betalingsgateway (modtag dankort). |