Billig fragt, anything :) Vi laver gode tilbud på weekendmix osv.
Tak for oplysningen, men nu ikke lige det jeg mente :)
Mener hvordan du teknisk smider tilbud ud til alle i gruppen?
Det er nemlig min erfaring at man på en gruppe kan sende et brev ud til alle, såfrem gruppens str. er under 5000 personer. Men så snart den overstiger forsvinder funktionen af hensyn til spam osv.
man kan skrive direkte til alle i gruppen, det må være det
Nej ikke når gruppens str. overstiger 5000 personer, hvilket er pisse irriterende :)
Så en gruppe med 4900 medlemmer har jo langt større værdi end en med 6000. Eftersom du opnår langt bedre kundekontakt ved at folk for et brev i deres indbakke, fremfor de selv skal ind og kigge på gruppens væg eller lign. Ikke alle der jævnligt kigger på de grupper, som de er medlem af.
Hvis nogen kender en måde/fidus til at kunne sende et brev ud til grupper på mere end 5000 vil jeg meget gerne høre den?
Vi smider det på vores "wall" som gør at det vi skriver ryger ud på alle deres forsider, det små beskeder, altså ikke lange salgstaler, vi får god respons hver gang, men det kan du jo selv se.
Vi smider det på vores "wall" som gør at det vi skriver ryger ud på alle deres forsider, det små beskeder, altså ikke lange salgstaler, vi får god respons hver gang, men det kan du jo selv se.
Så er der jo tale om en fan-page og ikke en group? Der er jo væsentlig forskel :)
Hvis nogen kender en måde/fidus til at kunne sende et brev ud til grupper på mere end 5000 vil jeg meget gerne høre den?
Jeg vil ikke tro det er muligt, vedmindre du har bekendte indenfor den øverste del af facebook :o) En af mine grupper har 276 000 medlemmer, og der er det heller ikke muligt at udsende et nyhedsbrev.