Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner, som vil tage sig af mine websider, både nye som eksisterende.

Jeg har bl.a. en idé til ny portal, hvor vi deler indkomsten.

Men det handler også om opdatering og/eller ændring af nuværende side, webshop mm.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og have overblik. Det vigtigste er at jeg løbende kan sparre med dig og at du selvfølgelig kan udføre arbejdet løbende.

Kan sådan noget fås til en fast månedspris eller hvordan kan det regnes det ud?

-Sus

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:03

Hej Sus

Jeg kan desværre ikke skrive til dig men du kan skrive til mig, jeg er sikker på vi kan finde en god løsning til dig.

al@fusion-it.eu

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:42

Sus LC:

Jeg søger en samarbejdspartner, som vil tage sig af mine websider, både nye som eksisterende.

Jeg har bl.a. en idé til ny portal, hvor vi deler indkomsten.

Men det handler også om opdatering og/eller ændring af nuværende side, webshop mm.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og have overblik. Det vigtigste er at jeg løbende kan sparre med dig og at du selvfølgelig kan udføre arbejdet løbende.

Kan sådan noget fås til en fast månedspris eller hvordan kan det regnes det ud?

-Sus

Nu skriver du jo ikke helt hvad der skal laves - men skriv endelig en PB, så kan vi tage den derfra.

Mvh Nicolai

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 22:09

Ja jeg tror også der måske kunne komme nogle flere (seriøse) svar, hvis du kunne uddybe lidt.

De bedste hilsner

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 23:33

Tak for dit svar. Jeg skriver og uddyber :-)

Tilmeldt 13. Mar 09
Skrevet kl. 23:45

Ok tak, skriver i næste uge....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:34

Send en uddybende mail til renew@webspeed.dk  -  så ser vi på det :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 04:41

Hej Sus

jeg har mulivis også et par kontakter vi kan trække på, men som et par andre nævner, så vil jeg også meget gerne have noget mere, som jeg kan gå videre med.

du er velkommen til og droppe mig en mail på denne adresse mj@intel-ad.com

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:50

Hej Sus

Den måde du normalt gør det på er at du finder en dygtig webmand, og køber et klippekort hos ham. I og med du køber et klippekort har du commited dig til en række timer og du får typisk rabat på den konto. Efterfølgnede sender du så opgaver, supportspørgsmål o.l. efter din webman og du bruger så løbende af klippene. Afh. hvor flink han er kan du både laver aftaler der løber på påbegyndte halve og hele timer, er du rigtigt heldig, og har mange så opgaver så kan der måske regnes per kvarter.

Men se dig ihvertfald godt for .. der er mange om budet, og du skal jo selvfølgelig finde den bedste ;)

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:12

Hej Su

Det er muligt gennem hosting aftaler, at både lave en løbende aftale om hosting og vedligeholdelse af en web-butik, vi tilbyder dette til vores kunder som en del at vores hosting aftaler.

Det drejer sig om at butikken kører og at du får den bedste service, har du en fornuftig web-master skulle du kunne forvente støtte løbende, derjer det sig om små ændringer og hurtige tilpasninger så er der nogle firmaer det faktisk tjener deres penge på at sende efterfølgende regninger til deres kunder. Personligt mener jeg at en god service aftale indeholder lidt frønse goder. Kunder bær være i centrum.

Hvis du kigger paa vort site kan du se vi udvikler løsninger samt tilbyder løbende vedligeholdelse.

www.outsource-it-to-thailand.com du kan kontakte mig på durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)