Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Sus

Jeg så dit indlæg og tænkte, om jeg må komme med et forslag til et evt. samarbejde til vedligeholdelsen og udviklingen af dine sites.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk

www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:43

Tak for alle jeres gode svar.

Jeg tænker at at man skal "kende" sin webmaster, og finde ud af om man matcher både i kemi, arbejdstempo/måde og med pengepung. Jeg går ud fra at man også laver en fast skriftlig aftale eller et klippekort.

Men jeg vil prøve at kontakte jer og ta´ den derfra.

/Sus

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 00:08

Hej med dig.

Det lyder meget spændende, du kan kontakte mig på mail: sejeste@hotmail.com - og så kan vi finde ud af noget.

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)