Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af småpakker til udlandet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er begyndt at få mange henvendelser på fragt af pakker ( 5-10 kg) til det store udland.

Thailand, Singapore, Kina osv.

Til nu har jeg brugt Post Danmark, men det er jo nogle afsindig høje priser de tager.

Er der nogen der kender andre metoder ?

Mvh

Jesper Laugesen

www.sliknet.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:46

Jeg er ganske enig og med post danmark fragtpriser bliver fordyrelsen af varene ikke konkurancedygtige, så jeg  er også selv interesseret i at finde andre muligheder for fragt til lande uden for EU især østlandene , rusland, hvis der er nogen der har viden og erfaring på området

MVH

Elverdan skadedyrs service  : http://www.skadedyrene.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:42

Hej Jesper & Svend,

Det vil ofte være billigere, hvis I sende pakkerne via kurer-service (UPS, DHL, TNT mfl.).
Alt efter hvilken service (pris) i vælger, vil pakkerne blive leveret world wide indenfor 24-72 timer (med forbehold for yderzoner).
Og sidst med ikke mindst, så bliver pakkerne afhentet på jeres adresse.

Hvis I er interesserede, har jeg priser til at ligge.
(kontakt mig pr. mail jan@alpi.dk eller tlf. 24200585).

Vh. Jan

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:01

Hej Jan

Jeg er meget interesseret. Hvis du vil have ulejlighed med at sende , siger jeg pænt og mange tak

svend@hvepsefjerner.dk

Elverdan skadedyrs service  : http://www.skadedyrene.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:03

Ovennævnte selskaber giver ofte ret store rabatter, hvis man har meget fragt. UPS giver 20-30% ved regelmæssigt brug på nogle pakker om måneden, og op til 55% (så vidt jeg husker) ved større kvantum.

Af de billigere kan nævnes dpd, leman.

UPS er typisk de dyreste men også dem med den bedste service.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:15

Bare et godt tip:

Husk at der kommer Olietillæg, fakturatillæg, osv tillæg på mange kurerfirmaers priser.

Så når de siger at det kun koster xx kr., så er den faktiske pris xx + xx% i diverse tillæg.

Måske ved I det allerede, men hvis I ikke gør, så husk at se efter for det er ikke småpenge vi snakker om.

God fornøjelse og mange hilsner, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 10:23

Stenhoej:

Bare et godt tip:

Husk at der kommer Olietillæg, fakturatillæg, osv tillæg på mange kurerfirmaers priser.

Så når de siger at det kun koster xx kr., så er den faktiske pris xx + xx% i diverse tillæg.

Måske ved I det allerede, men hvis I ikke gør, så husk at se efter for det er ikke småpenge vi snakker om.

God fornøjelse og mange hilsner, Carsten

Disse tillæg er svære at finde hos nogle af dem.

Men prøv at regn på hvor mange pakker der skal div. steder i europa og så tage kontakt med de forskellige.

Det hjælper en del når man ca. ved hvor meget man sender ud, så har firmaerne noget at forholde sig til og kan give i mange tilfælde noget bedre pris.

Den måde jeg vil gøre er at kontakte de forskellige og få priserne. gik dem igemmen  og kontakt dem igen. Mange gange hjælper det at man pirrer dem lidt.

Vi har selv for snart 1½år tilbage fået en rigitig god Pris Hos DPD, det tog noget tid og mange opkalde til de forskellige firmaer, men dette slid kan faktisk godt give pote i sidste ende.

Men håber at i finder en transportør til fornuftige priser.

God weekend her fra

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:48

Folkens! Gør det let for jer selv, stil krav til jeres speditør, bed om All In priser, det eneste i så skal er at regne den variable Olie oveni og det kræver jo ikke nogen studentereksamen...

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Dragør
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:05

Hej alle sammen,

da vi sender mange forsendelser med DHL, UPS, TNT osv osv kan vi tilbyde nogle ganske fordelagtige priser på pakker til det store udland.

I kan evt sende email med konkrete forespørgsler på ops@nordiclog.com

Mvh/Henrik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)