Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway SØGES

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:

Mikkel desuden har jeg 1 gang fortalt dig jeg ikke ønsker at lave noget sammen med dig.

Tak! Det er 100% gensidigt! Jeg har dog på _INTET_ tidspunkt tilbud at lave noget for dig og ku heller aldrig drømme om det.

Derudover så gider jeg ikke spilde mere tid på dig, jeg har anmeldt din opførsel til moderatorene her på siden, så må de tage sig af det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Christian Senna:

Mikkel desuden har jeg 1 gang fortalt dig jeg ikke ønsker at lave noget sammen med dig.

Tak! Det er 100% gensidigt! Jeg har dog på _INTET_ tidspunkt tilbud at lave noget for dig og ku heller aldrig drømme om det.

Derudover så gider jeg ikke spilde mere tid på dig, jeg har anmeldt din opførsel til moderatorene her på siden, så må de tage sig af det.

For det første har jeg en pm fra dig hvor du spørger om vi skal lave et samarbejde hvorefter jeg siger nej.

For det andet så har jeg ikke sagt noget i denne tråd som du ikke selv har kastet ud i samme form eller værre.

Så lad den bare ligge gider heller ikke bruge energi på dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så I 2 kamphaner.... Der er ingen grund til at ryge i totterne på hinanden herinde.... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Måske er "ubegrænset/unlimited" det forkerte ord. Unmetered var straks noget andet, og er måske det du er ude efter.

Når du skriver at du vil kunne oprette et ubegrænset antal keywords, vil du så kunne leve med at dele nummeret med andre ? Eller vil du have muligheden for at kunne oprette alle tænkelige keywords til eget brug?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:02

Det er lige meget om man skal sende via TDCs eller en af de andre spilleres net. Man betaler per sms sendt. Men det er klart sende du 1.000.000 får du nok styk prisen lidt billigere end hvis du sender 500.

Idéen med at bruge en gammel telefon og sende/modtage igennem denne vil i teorien fungere ganske fint, du skal bare være opmærksom på at:

- De fleste telefonselskaber som skriver at du kan sende lige så mange sms'er du vil for en fast pris, tage højde for dette scenarie og forbyder det i deres forretningsbetingelser

- Du vil max kunne sende/modtage een sms i sekundet. Det er måske fint, men skal du sende 100.000 sms'er kan det tage en rum tid.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:38

Hvis du med

"ubegrænset oprettelse af keywords og ubegrænset trafik er ikke noget trafik"

mener et du vil kunne oprette keywords og sende smser uden at betale per styk, saa kan du godt glemme det. Det er der ingen der realt tilbyder.

Men hvad i alverden vil du med uendeligt mange key words? (De koster en del per styk) Husk at du jo faar alt indhold i sms beskeden efter dit keyword, saa du kan godt koere mange forskellige campaigns med det samme sms keyword.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Tak for input

Jeg har fået et par seriøse kontakter, og har ikke længere brug for råd links eller tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels:

Så I 2 kamphaner.... Der er ingen grund til at ryge i totterne på hinanden herinde.... 

Det er faktisk lidt utroligt det her, ikke sandt?

Jeg havde regnet med at tonen ville være mere business-minded på dette website, taget i betragtning at det ikke bare er ens person der bliver "udstillet" her - men også mennesket bag forretningen - og dermed "hvad" og "hvem" man gør forretning med.

Det finder jeg tankevækkende - både ift. at være samarbejdspartner og/eller kunde.

Så - mere professionalisme, tak!

Hav en god weekend.

Med venlig hilsen

René Højgaard Frederiksen

Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne anbefale www.hqsms.com Die er god til sms campaigns pa dansk område.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)