Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway SØGES

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er der en amino der kan tilbyde en sms betalings gateway til overtakstserede smsèr ???

Jeg vil gerne modtage et tilbud på dette. Behovet er ubegrænset oprettelse af keywords og ubegrænset trafik.

Jeg ønsker ikke tilbud på oprettelse af tjenester mm, men ønsker mulighed for selv at kunne oprette simple opgaver og keywords.

Pris på oprettelse og vedligeholdelse ønskes.

senna(snabela)mirus-seo.dk

mvh

christian senna

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:

Behovet er ubegrænset oprettelse af keywords

Det har du ikke råd til! Det vil kræve din egen gateway samt dit eget nummer, og dertilhørende commitment til samtlige udbydere på omkring 200.000kr p/a, dvs vi snakker en lille million om rået.

Christian Senna:

og ubegrænset trafik.

Helt årligt? Tror du selv på den? Se evt. ovenstående.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:22

Ved nærmere eftertanke, tror jeg at Mikkel har ret.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:24

Hvis nu vi skal tænkte løsningsorienteret, så køb dig et SMS Modem (aka en brugt Ericsson eller Nokia) og et ganske almindeligt simkort med "fri sms" ... det er det nærmeste du kommer det du efterspørger :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Christian Senna:

Behovet er ubegrænset oprettelse af keywords

Det har du ikke råd til! Det vil kræve din egen gateway samt dit eget nummer, og dertilhørende commitment til samtlige udbydere på omkring 200.000kr p/a, dvs vi snakker en lille million om rået.

Christian Senna:

og ubegrænset trafik.

Helt årligt? Tror du selv på den? Se evt. ovenstående.

Er dette et seriøst tilbud eller spiller du bare smart igen ?

Jeg har ikke brug for et sms modem, jeg ønsker et seriøst bud på det jeg efterspørger. Har ikke nævnt nogen pris så hvis det er det som der skal til, er det netop det jeg leder efter!

Kan du eller andre komme med et seriøst tilbud på hvad der skal til og hvad det koster så kontakt mig.

Jeg ønsker noget lidt mere præcist og håndfast en bare tal slynget ud i luften.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian Senna:

Er dette et seriøst tilbud eller spiller du bare smart igen ?

Gider du overveje at tale ordentligt til folk der bruger deres kostbare tid på at hjælpe dig?

Men nej det er ikke et tilbud, idet jeg ikke ønsker at have dig som kunde. Det er tværtimod gratis rådgivning.

Christian Senna:

Jeg har ikke brug for et sms modem, jeg ønsker et seriøst bud på det jeg efterspørger. Har ikke nævnt nogen pris så hvis det er det som der skal til, er det netop det jeg leder efter!

SMS Modemet er det mest seriøse tilbud du kommer på den efterspørgsel du har stillet. Der er ikke noget som hedder "ubegrænset". Du betaler både for hvor mange du vil have adgang til at sende i sekundet, samt hvor stor volumen du vil sende. Udover det er der også en commitment med langt de fleste abbonementer. Der hvor der ikke er commitment er der som oftest det højere priser.

Kan du eller andre komme med et seriøst tilbud på hvad der skal til og hvad det koster så kontakt mig.

Christian Senna:

Det er skam ikke tal "slynget ud af luften" ... men inden jeg fortsætter kunne jeg godt tænke mig at høre hvad mit incitament skulle være for at hjælpe dig når du opfører dig så flabet? Hvad med at vise lidt ydmyghed overfor folk der hjælper dig?

Da jeg lavede beregninger på et SMS Gateway setup var der kun 4 udbydere i DK. Dengang var kostprisen på en million alene i udgifter til teleselskaberne, dertil kom 120.000 oveni til Hosting og diverse infrastruktur omkostninger (overvågning, opsætning, servicering mv.) og sidst men ikke mindst mandetimer for opsætninngen.

Mit estimat til dig var basseret på at teleselskaberne er presset, derfor har de sikket sænket deres commitment, ligesom der er kommet en ekstra spiller på det danske marked (3) og hosting-priserne er raslet ned, ligesom du sikkert også kan leve med en knap så kvalitetes-betonet løsning som vi udarbejdede tilbud på sidst.

Så den million var skam et seriøst estimat. Klaphat!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Mikkel hvis du tror jeg vil være ydmyg over for dig så skal du nok finde dig en anden stil en blot at nedlade folk med dumsmarte bemærkninger og useriøsitet.

Desuden var dit indlæg ikke til meget hjælp.

"respekt er noget man modtager og ikke noget man truer sig til"

Hvis du ikke har andet en flere dumsmarte bemærkninger og mudderkast tilbage så lade venligt min tråd være da jeg rent faktisk leder efter noget seriøst.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan evt. kigge på http://www.iqsms.dk/Forside/ men med ubegrænset keywords så skal du nok have den store tegnebog fremme.

Ubegrænset trafik kan du da godt få, da du jo bare betaler for det. Der er ikke noget som flatrate på den slags. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

Mikkel desuden har jeg 1 gang fortalt dig jeg ikke ønsker at lave noget sammen med dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak niels kigger på det.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)