Min første tanke var: den er da helt gal med farverne/lystonerne.
Jeres gråtone-overgange er efter min mening alt for skarpe. I menuen glider den sorte tekst næsten sammen med det øverste grå område i gradueringen. Når man placerer musen over menupinktet, bliver teksten næsten ulæselig.
Jeres font ser meget spinkel ud, og jeg vil tro, at den kan være lidt svær at læse på de nye bærbare med små super højopløselige skærme.
Jeres rammer kan med fordel gøres lysere, hvilket vil gøre dem mindre "anmasende". Jeg havde på et tidspunkt en lang ping-pong med en kunde, som skulle have rammer om billederne på sin web-side. Vi endte med at lave rammerne meget lyse, da de ellers stjal for meget opmærksomhed.
Det var lige mit første indtryk (uden filter :-) i løbet af de 10 sekunder, I har til at overbevise folk om, at de skal bruge længere tid - jvf. e-pusher.
Håber ikke det kom til at lyde for hårdt - det var ikke meningen.
Her kommer så lidt ideer: Prøv at lege lidt med gråtonerne. Gør rammerne lysere. Gør kontrasten i menupunkterne mindre. Dvs. lysere for oven og mørkere for neden. Lav en mere gliden overgang fra hvid til tag-billedet øverst på siden. Gør evt. billedet lysere, så trækker mindre opmærksomhed til sig.
Med venlig hilsen
Carsten