Hvis det er noget til mænd hvorfor laver du det ikke blåt?..... piger har du lavet lyserødt og børn gult.... så ville det være naturligt for mig hvis det til mænd var blåt..... så ville du også være lidt over dine forbehold med baggrunden (for den fjerner lidt fokus men ikke meget).
Siden er rigtig flot og enkel. Designmæssigt fejler siden ikke noget. 2 ting jeg dog vil sige:
1) Lige nu er du på kanten (den rigtige side dog) til for meget flash. Man kan lave rigtig mange flotte ting i flash, men man skal balancere det så siden ikke er 10 minutter om at loade hos folk der ikke har 2mbit bredbånd og der ikke er for meget "lir" der irritere øjnene. Hold den enkle stil du har nu, også på undersiderne.
2) Held og lykke med få gode placeringer i søgemaskinerne.
Jeg er opmærksom på for meget flash og er derfor også blevet rådet af fagmand til at lave boxe om til java bla af hensyn til søgemaskine og indsæt af billeder.
Synes jeg så lige vil gøre dig opmærksom på at du skal sørge for at de forskellige søgemaskiner ikke får indekseret nuværende side, da du ellers senere kan ende ud i noget duplicate content, når du flytter siden til det rigtige domæne. (Søgemaskinerne vil så tro at det rigtige domæne bare er en kopi af http://bacnn.mwc.com.vn/smoothgift/)
Læs f.eks. Rosenstand og deMib's gratis SEO bøger....