Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Boost

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvordan skal denne sætning forstås:

"Med Amino Boost kan du oprette en reklame som bliver vist (i rotation) i alle vores udgående mails fra Amino debat"

?

Er der ét skud i bøssen - man kan oprette én kampagne og det er så det, eller kan man ændre den senere hen?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:00

ThomasVJ:

Hey,

"Med Amino Boost kan du oprette en reklame som bliver vist (i rotation) i alle vores udgående mails fra Amino debat"

?

Er der ét skud i bøssen - man kan oprette én kampagne og det er så det, eller kan man ændre den senere hen?

Du kan sagtens ændre den løbende.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 02:07

Martin Thorborg:

ThomasVJ:

Hey,

?

Du kan sagtens ændre den løbende.

Dbh Martin

Tak for hurtigt svar Martin!

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 15:50

Hvor mange medlemmer kan man i snit regne med at ens reklame bliver vist til eller sendt ud til over en måned, som det ser ud i øjeblikket?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:02

Thomas Pedersen:

Hvor mange medlemmer kan man i snit regne med at ens reklame bliver vist til eller sendt ud til over en måned, som det ser ud i øjeblikket?

Sidst vi kiggede på det, så sendte vi 10.000 mails ud om dagen, men det er noget tid siden.
Der er godt og vel 600 Plus Medlemmer, så mit bud er ca. 500 pr. måned.

Det er ikke noget der vælter din webshop, men det skal nok give lidt løbende trafik.

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:07

Martin Thorborg:

Thomas Pedersen:

Sidst vi kiggede på det, så sendte vi 10.000 mails ud om dagen, men det er noget tid siden.
Der er godt og vel 600 Plus Medlemmer, så mit bud er ca. 500 pr. måned.

Det er ikke noget der vælter din webshop, men det skal nok give lidt løbende trafik.

Dbh Martin

Vi sender rigtig mange mails ud - men dem hvori Alert vises, sendte vi i går 12.915 mails ud.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30

Jacob Rohde:

Vi sender rigtig mange mails ud - men dem hvori Alert vises, sendte vi i går 12.915 mails ud.

Og det er midt i sommerferien, så et godt bud er 15.000 mails pr. dag, så du kan vel lægge 50 % til mine tal.
Så selvom der løbende kommer flere "Plus'er" at dele trafikken med, så stiger vi hele tiden i trafik.

Så et godt bud er at du på et år vil få ca. 9.000 visninger af dit budskab og det vil med andre ord sige, at du betaler 11 øre pr. visning og får alle de andre Plus fordele (inkl. sponsorlinks for 300 kr. og en E-pusher 2.1 på papir til 500 kr. + alt andet, ganske gratis)

Det er en ret god deal vil jeg mene, men du skal ikke vente for længe. Prisen for Plus stiger snart med et par hundrede kr. pr. år.

Dbh Martin

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 19:13

Jeg tror at jeg har medlemsskab til september eller oktober 2011. Men fik det sværre ikke nået at bruge koden til sponsorlinks inden der var gået 6 måneder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:15

Send mig en mail med dit amino brugernavn på martin@thorborg.dk så finder vi nok ud af noget.

Dbh Martin 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)