Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Boost

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Plus medlemmerne har her til formiddags fået endnu en feature: Amino Boost.

Med Amino Boost kan du som Amino Plus medlem gratis oprette en reklame, som (i rotation med de andre Amino Boost reklamer) bliver vist i alle Aminos udgående mails fra debatten.

Amino Plus medlemmerne har adgang til Amino Boost nederst på første faneblad under "Ret Profil".

Kom gerne med kommentarer, ris og ros omkring Amino Boost.

Bh.

Jacob

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:05

Hej Jacob
Du får lige et par kommentarer med på vejen herfra Wink

Det var lidt ulogisk at man skulle oprette kampagnen direkte fra forsiden, så jeg klikkede på "opret kampagne" og måtte finde tilbage til linket fra min profil for at hitte ud af at jeg var på vildspor, men fik den da oprettet fra forsiden af sponsorlink-delen derefter.

Hvorfor skal man vælge debat-kategori hvis den ryger i rotation?

Hvis man skriver sin annonce og går videre til godkendelsen og fortryder og vil tilbage og rette noget, skal man starte forfra med at indtaste sin annonce.

Ellers synes jeg det ser rigtigt godt ud Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:11

Anders Christensen:
Det var lidt ulogisk at man skulle oprette kampagnen direkte fra forsiden, så jeg klikkede på "opret kampagne" og måtte finde tilbage til linket fra min profil for at hitte ud af at jeg var på vildspor, men fik den da oprettet fra forsiden af sponsorlink-delen derefter.

Linket fra profilen skulle gerne lede dig hen til en side hvor du kan starte med at oprette din kampagne. Hvis du går ind på selve forsiden og logger ind, kan du se dine kampagner (Amino Boost og sponsorlinks) samt rette i dem. Men måske misforstår jeg? Hvordan så du gerne det var?

Anders Christensen:
Hvorfor skal man vælge debat-kategori hvis den ryger i rotation?

Din reklame ryge i rotation blandt alle de andre Amino Boost reklamer. Kategorien bruges til at vælge hvilken mails den skal i rotation i. Hvis du fx. vælger kateogiren "Alt andet" ryge din reklame i rotation i alle mails der stammer fra de forummer der er under gruppen "Alt andet" (fx. dette forum). Dvs. du kan målrette din reklame indenfor de enkelte gruppeemner.

Anders Christensen:
Hvis man skriver sin annonce og går videre til godkendelsen og fortryder og vil tilbage og rette noget, skal man starte forfra med at indtaste sin annonce.

Jeps, det er korrekt. Og det er ikke optimalt.

Tusinde tak for dine gode kommentarer Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:14

Lad mig lige tilføje, at jeg kan se at din reklame er i kategorien "Administration". Da det pt er den eneste i denne kategori, vil din reklame blive vist i alle mails der stammer fra de forummer der hører under gruppen Administration. Så det er noget af en fordel at være hurtig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 14:17

Jacob Rohde:

Anders Christensen:

Linket fra profilen skulle gerne lede dig hen til en side hvor du kan starte med at oprette din kampagne. Hvis du går ind på selve forsiden og logger ind, kan du se dine kampagner (Amino Boost og sponsorlinks) samt rette i dem. Men måske misforstår jeg? Hvordan så du gerne det var?

Jeg undrede mig bare over at den foreslog mig at oprette en bruger, i stedet for at give login som primær mulighed.

Burde jeg forøvrigt ikke have et gratis sponsorlink til at ligge jeg kan indløse som amino plus medlem?

- Det mangler jeg i så fald ser det ud til.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 14:18

Jacob Rohde:

Lad mig lige tilføje, at jeg kan se at din reklame er i kategorien "Administration". Da det pt er den eneste i denne kategori, vil din reklame blive vist i alle mails der stammer fra de forummer der hører under gruppen Administration. Så det er noget af en fordel at være hurtig Smile

Shh! - Jeg vil jo gerne have den kategori for mig selv Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43

Jeg prøvede at skrive min mail-adresse og trykke "Glemt kodeord", hvilket resulterede i en besked om, at min mailadresse ikke lignende en webadresse... og det er da vel kun meget fint? Så genudsend-kodeord skal der nok kigges nærmere på :)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:53

Tommy:

Jeg prøvede at skrive min mail-adresse og trykke "Glemt kodeord", hvilket resulterede i en besked om, at min mailadresse ikke lignende en webadresse... og det er da vel kun meget fint? Så genudsend-kodeord skal der nok kigges nærmere på :)

Den side du har problemer med er det denne:

http://sponsorlinks.amino.dk/?page=adgangskode

For jeg kan på denne side ikke reproducere din fejl.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

Jacob Rohde:

Tommy:

Nej, det var en anden side som jeg var på. En side hvor man enten kunne logge ind eller oprette sig med kodeord - jeg kan dog ikke finde tilbage til den nu, mon ikke det er fordi jeg allerede er oprettet? Skulle have taget et screenshot :-/

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 19:30

Tommy:

Jacob Rohde:

Tommy:

Nej, det var en anden side som jeg var på. En side hvor man enten kunne logge ind eller oprette sig med kodeord - jeg kan dog ikke finde tilbage til den nu, mon ikke det er fordi jeg allerede er oprettet? Skulle have taget et screenshot :-/

Ok - tak for det, så tror jeg godt jeg ved hvilken side det er. :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)