Smukt! Så du kan levere en komplet webshop der er klar til indflytning for 5k? If so, må du meget gerne sætte mig op med en demo for så har jeg mange kunder til dig :)
Perfekt, kan du ikke skrive mig en email på plu(at)easyflow.dk så kan jeg lige sende dig nogle designs, der er lavet til den pris, de er super cool. I den nye version af vores produkt er der fuld design frihed, og det giver bare nogle fede shops.
Alternativt kan en udskiftning af .gif og .jpg filer og en smule tilretning af css også få en helt almindelig standard Magento til at spille. På den måde sikrer du dig også imod at dit købte design skal opdateres (ofte mod betaling) for at følge Magentos udvikling.
En af mine gode venner skal have lavet en webshop til at supplere sin smykkeforretning. Han har ikke så mange penge til det, så selvom jeg godt ville have haft en Magentoløsning, så er de 10.000kr det vel koster lige i overkanten.
Det er da ærgeligt hvis det er "sølle 10.000" der skal skille os ad :)
Nu er jeg jo udbyder af en køreklar Magento shop med unikt design inkl. hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,-. Noget jeg synes er voldsomt billigt.
10k er ikke meget at bruge på en butik på nettet, man skal jo også bruge penge til lager, markedsføring, pbs aftale, bogholder/revisor, økonomistyringsprogram osv osv....
Hvis man ikke har 10k til at investere i selve den side der skal bringe indtægterne ind i virksomheden, ville jeg nok kigge en ekstra gang på forretningsplanen.
Nu var det faktisk dit tilbud, som jeg havde forsøgt at overbevise min ven om at tage i første omgang. Men 10.000kr er bare rigtigt meget for ham lige nu, så jeg har forståelse for, at han gerne vil sprede udgiften lidt ud. Men har du eventuelt nogle eksempler på, hvad du har lavet, som jeg kan vise ham? Det kan måske få ham til at grave lidt dybere efter de sidste penge. Jeg kunne ikke lige finde nogen referencer på din side.
Nu var det faktisk dit tilbud, som jeg havde forsøgt at overbevise min ven om at tage i første omgang. Men 10.000kr er bare rigtigt meget for ham lige nu, så jeg har forståelse for, at han gerne vil sprede udgiften lidt ud. Men har du eventuelt nogle eksempler på, hvad du har lavet, som jeg kan vise ham? Det kan måske få ham til at grave lidt dybere efter de sidste penge. Jeg kunne ikke lige finde nogen referencer på din side.
Hej Niels
Det er jeg da rigtig glad for at høre. Send en mail til mig på rl SNABEL-A getashop.dk så skal jeg sende dig et par referencer .
Vi leverer en køreklar shop, din ven skal dog stadig oprette produkter (og kategorier).
Jeg må indrømme, at jeg ikke har den helt store fidus til OsCommerce, som jeg har arbejdet med som bruger i nogle år.
Nu har jeg roddet lidt med en demo på Magento, og det er helt sikkert spændende. I hvor høj grad er det muligt at pille funktioner ud af systemet, så det bliver forsimplet? Ham der skal sidde med det til dagligt er ikke så teknisk orienteret, så jeg ville gerne fjerne alt det, han alligevel ikke skal bruge til noget.
Ja, du har mulighed for at oprette forskellige brugere med adgang til forskellige dele af Administrations systemet.
Kig under System -> Rettigheder, der kan du oprette nye brugere og tildele den forskellige roler, her under bla. vælge hvilke menu punkter der skal være tilgængelige for den enkelte bruger.