Hejsa Amino bruger Da firmas økonomi ikke lige pt tillader at ligge 5000 kr eller mere for en prof hjemmeside pga svigtene kunde tilgang og 2 leveringssvigt af hjemmeside fra nogle der var under uddannelse som webdesigner og skulle bruge det til at blive bedre og aflever på kursus har jeg selv måtte søge at lave en i iweb. Jeg er begyndt at få mange ansøger om job efter jeg har lavet den, men får stadig ikke henvendelse fra evt kunder så jeg vil høre om der er nogle af jer der har et bud på hvad der evt mangler eller skal ændres på siden for at der kommer gang i det også. Da en tidliger ven lave en havde jeg mange der forspurgte om priser med mere og fik mange små opgaver men han fjernede designet da vi blev uenig om hvorvidt den skulle ændres eller ej. Håber der er nogle der kan komme med nogle ideer da jeg selv er løbet tør. jeg syntes selv jeg har et højt månedelig hits og visits så det må være siden der ikke rigtigt fanger. www.securitydepartment.dk På forhånd tak MVH Brian Thaulov Security Department |
Hej Brian,
Jeg synes siden er overskuelig og fin. Intet prangende, men den fortæller hvad den skal.
Måske er problemet, at dine potentielle kunder ikke ved du ekcisterer? Har du ingen hits, eller har du mange hits, men meget få kunder? Ved at søge på "vagtfirma fredericia", "dørmænd fredericia" eller "security fredericia" finder man jer ikke på forreste side. Jeg vil ikke komme med råd om SEO, da der er så mange herinde, der ved langt mere, men måske du skulle overveje at kigge lidt på den side af din marketing, hvis du vil have kunder via søgemaskinerne.
mvh,
Peter