Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg ændre eller hvad mangler der på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino bruger

Da firmas økonomi ikke lige pt tillader at ligge 5000 kr eller mere for en prof hjemmeside pga svigtene kunde tilgang  og  2 leveringssvigt af hjemmeside fra nogle der var under uddannelse som webdesigner og skulle bruge det til at blive bedre og aflever på kursus har jeg selv måtte søge at lave en i iweb. 

Jeg er begyndt at få mange ansøger om job efter jeg har lavet den, men får stadig ikke henvendelse fra evt kunder så jeg vil høre om der er nogle af jer der har et bud på hvad der evt mangler eller skal ændres på siden for at der kommer gang i det også. Da en tidliger ven lave en havde jeg mange der forspurgte om priser med mere og fik mange små opgaver men han fjernede designet da vi blev uenig om hvorvidt den skulle ændres eller ej. Håber der er nogle der kan komme med nogle ideer da jeg selv er løbet tør. jeg syntes selv jeg har et højt månedelig hits og visits så det må være siden der ikke rigtigt fanger.

www.securitydepartment.dk

På forhånd tak

MVH

Brian Thaulov

Security Department

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Hej Brian,

Jeg synes siden er overskuelig og fin. Intet prangende, men den fortæller hvad den skal.

Måske er problemet, at dine potentielle kunder ikke ved du ekcisterer? Har du ingen hits, eller har du mange hits, men meget få kunder? Ved at søge på "vagtfirma fredericia",  "dørmænd fredericia" eller "security fredericia" finder man jer ikke på forreste side. Jeg vil ikke komme med råd om SEO, da der er så mange herinde, der ved langt mere, men måske du skulle overveje at kigge lidt på den side af din marketing, hvis du vil have kunder via søgemaskinerne.

mvh,
Peter

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:26

Hej Brian

På overfladen ser din hjemmeside ganske fin ud, selvom den nok kunne bruge noget mere indhold. Og så er der nogle ting med hensyn til søgemaskineoptimering (SEO), som siden mangler, og som sikkert er hovedgrunden til, at du ikke får kundehenvendelser.

Omkring SEO kan du nå rigtigt langt, hvis du læser Googles anvisning: http://www.google.dk/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35291

Ellers er du velkommen til at kontakte mig på mp@o-biz.dk, og så vil jeg give dig et tilbud på at få lagt det du har lavet her over på et "rigtigt" system, som med garanti vil give dig flere besøgende, og som også vil være lettere for dig at administrere. Det skal ikke koste dig 5.000,- 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:34

jeg syntes at du skal skynde dig at rette dine stavefejl og de grammatiske fejl ;-)

jeg fik slet ikke en fornemmelse af at jeg kunne bruge jer til noget da jeg kom ind på siden, hvorfor ikke fortælle om indbrud og hvorfor du i har brug for at hyre os til at gå vagt i sommerhus kvarteret eller lign??

din reference side irriterer MIG noget så grusomt, total crap at lave en referance side som er tom og så for at få smidt en søforklaring i hovedet, ring til os vi beskytter blablabla!! den skulle du måske gemme til folk som vælger at hyre jer eller som er interesseret og har etableret kontak for umiddelbart ser/lyder det som om i ikke har en eneste referance for MIG hehe

husk nu jeg fyrer en masse bræk af men tag det til efterretning og ret i det som du mener der skal rettes i, du er jo eksperten på dit felt og ikke mig!

jeg syntes også at nogle af dine billeder er super repræsentative og tryghedsgivende eks den med security jakken og den hvor en eller anden står i jakkesæt hved en dør. de andre med blå trøjer kunne jeg godt have undværet! jeg fik en fornemmelse af at de ville stikke af hvis det brændte på hihi.. undskyld hvis jeg er for hård. jeg kan kun fortælle om min oplevelse og mit syn. jeg håber noget af det vil gavne dig og din virksomhed. eller bare fungere som bekræftelse på at det du har gjort nu er rigtigt :-)

mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:12

jeg syntes at du skal skynde dig at rette dine stavefejl og de grammatiske fejl ;-) 

Så skulle da stå i at man har brugt en skolelære til stavning hvis der er fejl i kan du komme nærmer ind på hvor du har set det er selv en smule ordblind derfor jeg har brugt en skolelære til hjælp.

jeg fik slet ikke en fornemmelse af at jeg kunne bruge jer til noget da jeg kom ind på siden, hvorfor ikke fortælle om indbrud og hvorfor du i har brug for at hyre os til at gå vagt i sommerhus kvarteret eller lign??

Hvad tænker du på her. meningen med et vagt firma er ikke at man skal fortælle om de tyve og røver man fanger ved godt der er et nordjysk firma der gør det men det er overdrevet og nærmst politi arbejde. men igen hvad retning tænker du på.

din reference side irriterer MIG noget så grusomt, total crap at lave en referance side som er tom og så for at få smidt en søforklaring i hovedet, ring til os vi beskytter blablabla!! den skulle du måske gemme til folk som vælger at hyre jer eller som er interesseret og har etableret kontak for umiddelbart ser/lyder det som om i ikke har en eneste referance for MIG hehe

Den kan jeg så godt følge dig i. Jo vi har et par kunder og har betjent en del under det gamle firma navn. men meget af det vi laver nu er samarbejde for andre vagtselskaber og det er jo ikke pænt at skrive deres kunder på enes egen reference og om hvorvidt man kan tillade sig at sætte kunder på reference som man har betjent under tidliger firma navn ved jeg ikke. Skal lige siges det tidliger firmanavn gik ikke konkurs blev bare forvekslet med et andet firma og det mister man kunder på.

husk nu jeg fyrer en masse bræk af men tag det til efterretning og ret i det som du mener der skal rettes i, du er jo eksperten på dit felt og ikke mig!

Er husket og sætter pris på det.Big Smile

jeg syntes også at nogle af dine billeder er super repræsentative og tryghedsgivende eks den med security jakken og den hvor en eller anden står i jakkesæt hved en dør. de andre med blå trøjer kunne jeg godt have undværet! jeg fik en fornemmelse af at de ville stikke af hvis det brændte på hihi.. undskyld hvis jeg er for hård. jeg kan kun fortælle om min oplevelse og mit syn. jeg håber noget af det vil gavne dig og din virksomhed. eller bare fungere som bekræftelse på at det du har gjort nu er rigtigt :-)

mvh omar

Takker for ordene om billederne.  Selv om vi er dørmænd (på billederne med blå trøjer) er det ikke meningen vi skal skræmme folk. Og det var så heller ikke meningen at vi skulle virke som om vi stikkker tværimod var det for at vise det vi er blevet populær på ved den kunde nemlig at vi er stille og rolig og ganske normale og vi har faktisk fjernet en stor del af volden fra den kunde hvor det billeder er taget netop pga den måde vi er på.

Men igen tak jeg ser lige på det.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:14

mpih:

Hej Brian

På overfladen ser din hjemmeside ganske fin ud, selvom den nok kunne bruge noget mere indhold. Og så er der nogle ting med hensyn til søgemaskineoptimering (SEO), som siden mangler, og som sikkert er hovedgrunden til, at du ikke får kundehenvendelser.

Omkring SEO kan du nå rigtigt langt, hvis du læser Googles anvisning: http://www.google.dk/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35291

Ellers er du velkommen til at kontakte mig på mp@o-biz.dk, og så vil jeg give dig et tilbud på at få lagt det du har lavet her over på et "rigtigt" system, som med garanti vil give dig flere besøgende, og som også vil være lettere for dig at administrere. Det skal ikke koste dig 5.000,- 

Takker jeg kigger lige på det fra google og så kontakter jeg dig lige en af dagene

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:17

PeterOM:

Hej Brian,

Jeg synes siden er overskuelig og fin. Intet prangende, men den fortæller hvad den skal.

Måske er problemet, at dine potentielle kunder ikke ved du ekcisterer? Har du ingen hits, eller har du mange hits, men meget få kunder? Ved at søge på "vagtfirma fredericia",  "dørmænd fredericia" eller "security fredericia" finder man jer ikke på forreste side. Jeg vil ikke komme med råd om SEO, da der er så mange herinde, der ved langt mere, men måske du skulle overveje at kigge lidt på den side af din marketing, hvis du vil have kunder via søgemaskinerne.

mvh,
Peter

Meningen er oså at den skal være let at finde rundt i hader selv firma sider der er for rodet og ikke lige er til at finde ud af. 

ang. hits med mere ser det sådan her ud han kan lige frem se hvornår siden kom op.

Summary by Month
MonthDaily AvgMonthly Totals
HitsFilesPagesVisitsSiteskB FkB InkB OutVisitsPagesFilesHits
Jul 2009 332 255 90 7 60 48183 0 0 153 1899 5360 6974
Jun 2009 272 239 75 7 101 56806 0 0 233 2254 7193 8181
May 2009 325 281 106 6 115 67339 0 0 208 3300 8727 10087
Apr 2009 444 387 222 6 97 95392 0 0 185 6685 11633 13320
Mar 2009 505 445 193 7 131 122435 0 0 230 6003 13807 15668
Feb 2009 402 322 120 8 132 98937 0 0 243 3369 9033 11277
Jan 2009 534 322 211 9 137 118619 0 0 286 6542 10003 16557
Dec 2008 103 50 29 7 114 9364 0 0 226 901 1567 3208
Nov 2008 56 39 22 7 133 3410 0 0 223 687 1182 1691
Oct 2008 56 38 21 7 113 3836 0 0 240 651 1187 1751
Sep 2008 59 41 19 6 116 3438 0 0 198 589 1238 1790
Aug 2008 45 32 19 7 16 353 0 0 29 78 128 183
Totals 628111 0 02454 32958 71058 90687
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:19

nej så gik det lige i vasken så ellers pæn ud da jeg trykket på ok Sad

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 14:24

Hits Daily avg                       Monthly totals

Juli: 332                               6974

Juni: 272                              8181

Maj: 505                               10087

April: 444                            13320

Bare for at tage et par stykker når den ikke ville som jeg vil

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:58

Hej Brian

overordnet er dit site godt, simpelt og ok og gå til.

Men, og det kommer jo altid, som en tidligere har nævnt, så skal du overveje noget bedre billedemateriale, jeg tænker noget af det er taget i forbifarten med en mobiltelefon (hvilket sikkert ikke er tilfældet), men alligvel. din liste med opgaver I håndtere er for så vidt ok, men overvej at du under hver punkt på listen har en ny side (altså at hvert punkt er et link) som man kan klikke på og få en nærmere beskrivelse af opgaven. Det job du udfører drejer sig om sikkerhed og service, jo mere af det kunden kan se på din hjemmeside, jo større sandsynlighed er der for at de køber hos dig. (også selvom du ikke skilter med prisen).

en anden mulighed for trafik og potentielle kunder er og lave en mail knap, hvor potentielle henvendelser får et skema op hvor i de kan udfylde firma oplysninger, det skal være simpelt, men det giver dig mulighed for at tilpasse evt. tilbud uden og skal ulejlige den potentielle kunde for yderligere oplysninger hvorved kunden får en mere professionel oplevelse af jer, og du rammer bedre med prisen på dit tilbud, eller vet. oplæg.

under din referenceliste, vil jeg gøre et nummer ud af og vise de event du/I har haft som opgaver, men ikke bruge for megen plads på faste kunder, for som du selv siger man skal ikke "skilte" med hvor man er. men det at give den nye kunde fornemmelsen af at I er store og kan håndtere komplekse opgaver er altid et sundhedstegn.

sidst men ikke mindst, så ville jeg måske sætte en "nyheds spalte/feed" ind på forsiden, fordi det viser potentielle kunder at du følger med i branchen, og du er "on top of your game", for i din branche er det vigtigt at kunden føler sig tryg ved både dit personale, men også at personalet er bekendt med evt udeforstående "trusselsniveau".

jeg håber du kan bruge noget af det :-)

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)