Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg ændre eller hvad mangler der på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

MJ:

Hej Brian

overordnet er dit site godt, simpelt og ok og gå til.

Men, og det kommer jo altid, som en tidligere har nævnt, så skal du overveje noget bedre billedemateriale, jeg tænker noget af det er taget i forbifarten med en mobiltelefon (hvilket sikkert ikke er tilfældet), men alligvel. din liste med opgaver I håndtere er for så vidt ok, men overvej at du under hver punkt på listen har en ny side (altså at hvert punkt er et link) som man kan klikke på og få en nærmere beskrivelse af opgaven. Det job du udfører drejer sig om sikkerhed og service, jo mere af det kunden kan se på din hjemmeside, jo større sandsynlighed er der for at de køber hos dig. (også selvom du ikke skilter med prisen). 

Hej MJ 

Billeder er ikke taget med mobil tlf. jeg har ikke det store forstand på billede redigering med mere. de fleste billeder er taget med et compact 5 MP kamera og et par af dem er taget med 10 MP spejlrefleks kamera og ja så har jeg nogle gode som ikke kan bruges da de er taget på en opgave hos en samarbejdspartners kunde og man kan desværre se hvor de er taget. så der er kun dem indtil jeg får tid til at tage nogle nye.

Med hensyn til det med liste og opgaver vi håndter så blev det for grimt det jeg kunne lave i iweb (læst siden flyttede sig for meget.) og det ser ikke ud til der er så mange muligheder for at lave det ordenligt. Jeg har så nu indgået en aftale med et firma om at de rykker siden som den ca. er nu over på et CMS system og  så må vi derefter se på muligheden for undersider til det hen af vejen. Første og fremmes er det vigtigt at vi får det over på noget bedre system som så også arbejder bedre sammen med SEO.

en anden mulighed for trafik og potentielle kunder er og lave en mail knap, hvor potentielle henvendelser får et skema op hvor i de kan udfylde firma oplysninger, det skal være simpelt, men det giver dig mulighed for at tilpasse evt. tilbud uden og skal ulejlige den potentielle kunde for yderligere oplysninger hvorved kunden får en mere professionel oplevelse af jer, og du rammer bedre med prisen på dit tilbud, eller vet. oplæg. 

Man kan rent faktisk trykke på e-mail adressen og så åbner e-mail programet et vindue og man skal så skrive ind. Var det, det du mente

under din referenceliste, vil jeg gøre et nummer ud af og vise de event du/I har haft som opgaver, men ikke bruge for megen plads på faste kunder, for som du selv siger man skal ikke "skilte" med hvor man er. men det at give den nye kunde fornemmelsen af at I er store og kan håndtere komplekse opgaver er altid et sundhedstegn. 

Her er jeg ikke lige helt med på hvad du mener. har i går rettede den så der står nogle kunder på. men du må gerne uddybe det du mere hvis du gider. tak

sidst men ikke mindst, så ville jeg måske sætte en "nyheds spalte/feed" ind på forsiden, fordi det viser potentielle kunder at du følger med i branchen, og du er "on top of your game", for i din branche er det vigtigt at kunden føler sig tryg ved både dit personale, men også at personalet er bekendt med evt udeforstående "trusselsniveau".

jeg håber du kan bruge noget af det :-)

MJ

Jeg har overvejet dette men ved ikke helt hvad jeg skal finde på at skrive i den da det jo i min branche ikke er smart at komme med for mange oplysninger om firmaet, kunder med videre. Eksemplevis er nogle vagtfirmaer lukket enten pga de har skrevet for meget på deres hjemmeside eller har været i medierne. Men det er noget jeg vil tage med i overvejlserne til designet af en ny side da det skal være en meget hårfin belance gang.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)