Tak for alle de mange svar :). Det kunne sagtens se ud som om Outlook rækker til mine behov i denne omgang, jeg kunne dog godt bruge at der var lidt mere struktur end bare "noter", men lige hvordan det skulle være kan jeg ikke lige sige :P.
Access har ca samme kontaktperson struktur, og der er der vel også mulighed for på sigt at tilknytte noget projektstyring hvis det skulle være.
Access har ca samme kontaktperson struktur, og der er der vel også mulighed for på sigt at tilknytte noget projektstyring hvis det skulle være.
Husk at Acess nok kommer til kort den dag du er flere end blot dig selv, da jeg ikke mindes det egner sig synderligt meget til flerbruger-løsninger
Jeg "kender til" et crmsystem der understøtter de fleste af de krav du stiller, også omkring noter tilknyttet en enkelte kunde, samt projektstyring og sådan. Men det er så ikke helt gratis.
Microsoft Office Outlook 2007 kan rigtigt meget, og endnu mere når Business Contact Manager tilføjes.
På Microsofts hjemmeside er en demo video om funktionerne i programmet.
Håber du kan bruge det.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
prøv at sætte installationsmediet i din computer igen og kør installationsprogrammet igen. Så skulle du gerne blive spurgt, om du vil tilføje / fjerne komponenter i Office Pakken. Hvis dit købte Office 2007 Enterprise har Business Card Manager, vil du kunne tilføje den i oversigten.
Her er lidt flere links til dig vedrørende Office Outlook 2007 med Business Contact Manager.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nitte nok at det så er i Enterprise skidtet ikke følger med (jf dette link http://office.microsoft.com/da-dk/products/FX101635841030.aspx?pid=CL100796341030)
Nitte nok at det så er i Enterprise skidtet ikke følger med (jf dette link http://office.microsoft.com/da-dk/products/FX101635841030.aspx?pid=CL100796341030)
Nej. det har du da ret i.
Microsoft Office Outlook 2007 med Business Contact Manager kan hendigvis fås separat. Det kan købes og hentes her.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
hmm.. manipulation af installationsprogrammet.. Du skal nok huske, at det ikke løser dit licensproblem, at Enterprise udgaven ikke spørger efter produktnummeret.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg skulle nu ikke manipulere noget, jeg installerede det bare og så kører den åbenbart på min nuværende Enterprise licens. Den brokker sig ihvertfald ikke, og jeg mener også at jeg læste på en MS blog at de havde gjort det muligt for Enterprise kunder at bruge BCM.