Torsdagscaféen er for alle de aminoer der ønsker at møde dem man normalt skriver med på fora. Måske for at udvide dit netværk, snakke forretning, have en afslappet samtale/diskussion med ligesindede eller andet. Du skal bare møde op på den givne dato og tidspunkt, og medbringe dit gode humør.
Torsdagscafé Midtjylland er den 13 august og sat til kl 18, for der regner jeg med at dukke op. Man er selvfølgelig meget velkommen til at møde tidligere og senere. En god ven har foreslået Café Fry i Herning, og så prøver vi den.
Jeg havde nu håbet på mere end 1 måske tilmelding på nuværende tidspunkt. Hvis det er datoen som gør folk ikke kan, må man meget gerne meddele det her.
Jeg bor ca. 15 km fra Kolding og Herning ligger stadig et godt stykke væk fra min bopæl, derudover er d. 13 august en ekstrem dårlig dato for mig, og hvis jeg skal til et arrangement den dag er jeg allerede booked - desværre.
Men jeg holder øje med trådene på Amino og håber der kommer arrangementer der passer bedre.
Jeg synes det kunne være fedt, hvis man på sig kunne planlægge et Amino arrangement i Aarhus. Statistisk set må det vel være det sted i Jylland, hvor der er flest Aminoer? (og vigtigst af alt, så er det der jeg er bosat ;P)