Mon ikke det skal tages ud fra første indlæg at det sandsynligvis er hostet på en server stående på privatadresse, som er sat op udfra ældre maskiner som sagtens kan håndtere web, mail mv. Det er en god service at tilbyde det gratis, men det er derved også vigtigt at fortælle hvilke omstændigheder denne service stilles til rådighed under. Jeg tvivler på at: - der ydes daglig support Jeg syntes det er flot at der bliver stillet server til rådighed, og trådstarter gerne vil bruge sin tid på at sætte det op mm. (og syntes garanteret også at det er meget sjovt og spændende) - men jeg ville ikke tage risikoen ved at hoste min virksomheds image/side på en relativ ustabil host - det bliver simpelthen for dyrt i tid/penge hvis serveren "forsvinder". Hvis jeg havde et mindre projekt, hvor man skulle bruge lidt space og db for at teste, vil jeg umiddelbart mene at det er fint nok.
|
Giver dig da ret i af der er mange udgifter forbundet med af hoste. men når man tænker på gratis reklame ved af give gratis hosting ud som ikke koster firmaet så meget, så er det udgifte vær. min indtægt på silverarm og stonet er virtul hosting. og det giver luft til af jeg kan hoste web osv gratis. ude af jeg skal op med flere penge end der kommer ind. men mange vælger af tage en mindre sum penge for nådet som skulle være gratis. for så meget koster det overhoved ikke af drive lidt web hosting ved side af. men ja der er udgifter. men i firma øje er reklame nok nr 1. så der kan jeg sku godt unvære de penge da de så er give ud i reklame penge. forstå mig ret.