godt så . hvis i folk er så kloge.. så se her firma hosting køre fra http://89.221.175.74:8080/ og så er der 89.221.175.75 som driver min pbx prøv af slå den op i stedet for. indgangs modulet køre ja fra en tdc host. men serveren køre fra danhost. i har bare meget gang i af sable folk ned . lige så snart der er mulighed for det. jeg trode sku af amino var et site for af hjælpe hinnanen men jeg har taget fejl det er en stor børnehave.
med venlig hilsen Peter degn |
Peter degn:indgangs modulet køre ja fra en tdc host. men serveren køre fra danhost.
Det er fair nok. Danhost er rimelige dygtige. De havde også mit første webhotel :)
Peter degn:i har bare meget gang i af sable folk ned . lige så snart der er mulighed for det.
Nej.... du må regne med at vi ser mange der forsøger at sælge ting og derfor går vi dem på klingen hvis de ikke melder rent ud. Jeg kunne kun se på nogle af dine ip-adresser at det var en DKTV linie hvorfor jeg regnede med at det var der dine servere stod.
Peter degn:jeg trode sku af amino var et site for af hjælpe hinnanen men jeg har taget fejl
Det er det også. Der er mange der får hjælp, men hvis der er nogle der kommer med kritik af det du siger, så tag det til dig. Især hvis der er mange der begynder. Det sker tit at man ikke selv ser problemet men når andre kommer med kommentarer til det man siger, så kan man tit selv se det.
Peter degn:det er en stor børnehave
Nope.... Men hvis du stiller sådan en parade op, så vil folk automatisk være vagtsomme overfor hvad du siger fremover. Jeg har nogle få som jeg selv har det på den måde netop fordi de kom ind "forkert".
Men mit råd til dig er at tage den kritik der kommer til dig og vend det til noget positivt. Husk at modgang fremavler medgang.