Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis / Hosting

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

godt så . hvis i folk er så kloge.. så se her

firma hosting køre fra

http://89.221.175.74:8080/

og så er der

89.221.175.75 som driver min pbx

prøv af slå den op i stedet for. indgangs modulet køre ja fra en tdc host. men serveren køre fra danhost.

i har bare meget gang i af sable folk ned . lige så snart der er mulighed for det.

jeg trode sku af amino var et site for af hjælpe hinnanen men jeg har taget fejl

det er en stor børnehave.

med venlig hilsen

Peter degn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:55

Peter degn:
indgangs modulet køre ja fra en tdc host. men serveren køre fra danhost.

Det er fair nok. Danhost er rimelige dygtige. De havde også mit første webhotel :)

Peter degn:
i har bare meget gang i af sable folk ned . lige så snart der er mulighed for det.

Nej.... du må regne med at vi ser mange der forsøger at sælge ting og derfor går vi dem på klingen hvis de ikke melder rent ud. Jeg kunne kun se på nogle af dine ip-adresser at det var en DKTV linie hvorfor jeg regnede med at det var der dine servere stod.

Peter degn:
jeg trode sku af amino var et site for af hjælpe hinnanen men jeg har taget fejl

Det er det også. Der er mange der får hjælp, men hvis der er nogle der kommer med kritik af det du siger, så tag det til dig. Især hvis der er mange der begynder. Det sker tit at man ikke selv ser problemet men når andre kommer med kommentarer til det man siger, så kan man tit selv se det.

Peter degn:
det er en stor børnehave

Nope.... Men hvis du stiller sådan en parade op, så vil folk automatisk være vagtsomme overfor hvad du siger fremover. Jeg har nogle få som jeg selv har det på den måde netop fordi de kom ind "forkert".

Men mit råd til dig er at tage den kritik der kommer til dig og vend det til noget positivt. Husk at modgang fremavler medgang.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

IT-Konsulenten:

Peter, kan du forklare os, hvilke forbindelse(r) det er nøjagtigt at du hoster på ? (Upstream/Downstream hastighed i Mbit/s og fra hvilke(n) leverandør(er)).

unskyld jeg har haft skrevet forkert . fordi af server efter jeg har haft ringe til danhost

har sendt mig en mail med det her info

""

Serverne køre  gennem en kraftig Cisco firewall, tilsluttet Internet via redundant 2 x 1000 Mbps fiberoptisk Internetforbindelse.

""

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

og ang hvor 10001.dk ligger det er indgangs modulet til ispconfig. hvis nogle kender det system.

men ja kan godt tåle kritik hvis der er hold i det. skal da overhoved ikke sidde og forsvare mig selv.

omkring af jeg har sat nogle muligheder op for nybyggere. på gund af der sidder andre hosting firmaer her inde.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:16

Peter degn:
- der garanteres en oppetid = jeg har pt en oppe tid på 97%

Så er garantien at du holder en oppetid på 97 % ? Hvad hvis du ikke kan overholde din oppetid, for man så pengene tilbage :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:21

Lundsby:

Peter degn:

Så er garantien at du holder en oppetid på 97 % ? Hvad hvis du ikke kan overholde din oppetid, for man så pengene tilbage :-)

En oppetid på 97% svarer til en nedetid på 10 dage. Han siger selv at ved nedbrud vil systemet være hurtigt oppe igen. Det er ok i mine øjne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:23

Peter degn:

IT-Konsulenten:

Peter, kan du forklare os, hvilke forbindelse(r) det er nøjagtigt at du hoster på ? (Upstream/Downstream hastighed i Mbit/s og fra hvilke(n) leverandør(er)).

unskyld jeg har haft skrevet forkert . fordi af server efter jeg har haft ringe til danhost har sendt mig en mail med det her info:

Serverne køre gennem en kraftig Cisco firewall, tilsluttet Internet via redundant 2 x 1000 Mbps fiberoptisk Internetforbindelse.

Det ligesom fremgik at dit indlæg at du hostede det hele hjemme, og når man så undersøger din hjemmeside der hostes på en IP-adresse fra Dansk Kabel TV, så hænger det jo ikke så godt sammen med at det skulle være "stabilt" på redundante forbindelser. Derfor "kritikken", som jeg hellere vil kalde sund skeptis foranlediget af de forkerte oplysninger du selv oplyste om....

Der er ingen tvivl om at du med de oplysninger du fremkommer med nu, har et ganske seriøst miljø at hoste fra. Herfra skal kun lyde et held og lykke med projektet. Jeg fornemmer at det ser ganske fornuftigt ud :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24

Lundsby:

Peter degn:

ja det gør man hvis man har en betalt løsning.

er det en gratis løsning så er der ikke nådet af hente. men erhverv dele der har jeg haft oppe tid de siste 3 månder på 99,8% og siden af

det ikke er mere det er fordi af der hele tider bliver smidt updates på server . ca 1-2 gange om ugen. så der er rebooter nogle moduler på server. som dog max tager 10-40 sec.

der er jo ikke nådet ved af have nede tid det koster alle penge.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:24

Niels:

En oppetid på 97% svarer til en nedetid på 10 dage. Han siger selv at ved nedbrud vil systemet være hurtigt oppe igen. Det er ok i mine øjne.

Det jeg reagerede på, var mere kombinationen af en gratis tjeneste sammen med en garanti. Få at en garanti skal give mening må der jo være en konsekvens for leverandøren, ellers er det jo bare salgsgas.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)