|
Hej igen Synes det er sjovt at man ikke kan smide en bold i luften herinde uden man bliver haglet ned. Men fair nok, folk har sine egne måder og drive forretning på og sådan er det jo... At blive personlig, ja det er jeg såden set ligeglad med - jeg gider ikke og gå ned på det plan! Jeg åbner en debat her om et "problem" jeg synes over den seneste tid er blevet større og større specielt bemærket indenfor SEO sektoren. Ja det er rigtigt at man får noget gratis, og ja man tilmelder sig et nyhedsbrev og åbner muligheden for at man kan modtage tilbud, men jeg må sige i ikke er den eneste branche der gør det på denne måde, med at lægge en teaser ud og så prøver og følge op på det efterfølgende, med en forhåbning af salg - det er slet ikke det jeg taler om - jeg taler om MÅDEN og gøre tingene på efterfølgende. Derfor synes jeg godt nok at mange af svarene i denne tråd skrider i svinget. Som jeg skrev i starten træder jeg over nogles tæer, men troede godt nok ikke paraderne var så høje. Overrasker mig meget, men bekræfter mig omvendt i hvordan denne branche åbenbart arbejder - igen jeg siger ikke det er forkert, men min morale er bare ikke til at bombaderer andres mail boxe - om så det hedder spam eller ikke spam - undskyld hvis jeg brugte et forkert ord, men jeg regnede med folk forstod hvad jeg mente og hvor jeg ville hen. Bendtsen |
Henrik Krogh:Bendtsen:Men hvordan kan man som virksomhed se sig selv i øjnene,Hvor er den store forskel i at "Bumpe" det samme tilbud frem flere gange dagligt i en tråd på Amino?
Morale er godt, men er dobbeltmorale dobbelt så godt? ![]()
Bliv gratis medlem