Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugere af cashback...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan se, at point- og cashbacksider er vældig populære at få lavet og iværksat, men hvem/hvilke typer af brugere er det som bruger disse sider? er det de unge, de ældre, mænd, kvinder, blandet eller...?

Og bliver brugerne ved med at bruge siderne eller flygter de skrigene bort, når de opdager alle de mails og opkald man kan risikere at få tæppebombet sin indbakke og mobil med eller trodser de dette fordi de kan få nogle gratis ting?

/Jens

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:11

For at være helt ærlig, så ville jeg ikke være gået i gang med Sponsorplay.com, hvis det havde været i dag.

Da vores side er en point/spil side er alle brugere over 18. Aldersmæssigt jævnt fordelt mellem 18 og 60 med et flertal af mandlige brugere.

Vi har mange brugere, som har været med helt fra starten.

På negativ siden skal det nævnes at der er rigtig meget arbejde forbundet med driften af et pointsite!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg arbejder til dagligt med affiliate marketing, og i den branche har man ikke meget til overs for cashback sites. Ikke at der er noget galt i det, men personligt ville jeg aldrig lade mine kampagner gå gennem disse sites. Konverteringen er alt for ringe.

Jeg er helt enig med GevinstGaranti. Jeg tror at man skal overveje rigtig meget hvis man har planer om at starte en cashback site nu.

Det virker som om at folk tror det er en super nem vej til nemme penge, tror bare ikke vejen er så nem mere. Hvis man var en af de første så har der helt sikkert været mange penge i det.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 12:28

Men når du spørger til brugerne så variere de jo efter konceptet på siden..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:32

NRJ Media:

Ja vi har kørt en del annoncering med fokus på poker og oddset, hvilket har betydet flest mandlige brugere. Havde vi valgt at fokusere på bingo, så havde vi nok fået flere kvinder ind Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige præcis:)

Hvordan går det foresten med dine taletidssider? tænkte om du snart skulle skifte til vores medienetværk, kunne jo være jeg kunne give dig nogle rigtig gode priser:)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:37

GevinstGaranti:

NRJ Media:

Ja vi har kørt en del annoncering med fokus på poker og oddset, hvilket har betydet flest mandlige brugere. Havde vi valgt at fokusere på bingo, så havde vi nok fået flere kvinder ind Big Smile

Måske du kunne tilrette systemet opdelt efter profil kønnet så kvinder får vist mest feminine leads, og mænd får vist mandlige leads? Det kan da ikke være umuligt.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 12:38

Det lyder da egentligt som en meget mulig og slet ikke så dum en ide...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

NRJ Media:

Jeg arbejder til dagligt med affiliate marketing, og i den branche har man ikke meget til overs for cashback sites. Ikke at der er noget galt i det, men personligt ville jeg aldrig lade mine kampagner gå gennem disse sites. Konverteringen er alt for ringe.

Jeg er helt enig med GevinstGaranti. Jeg tror at man skal overveje rigtig meget hvis man har planer om at starte en cashback site nu.

Det virker som om at folk tror det er en super nem vej til nemme penge, tror bare ikke vejen er så nem mere. Hvis man var en af de første så har der helt sikkert været mange penge i det.

Nu har jeg ikke arbejdet som affiliate manager i DK, men I UK har cashback sider en af de højeste konverteringer mange gange op mod 30-40% fordig at kunden netop ved at de vil købe et produkt og kan få ekstra rabat

Mht at få køre en kampagne på en cashback side, så vil jeg sige at det kommer an på produktet - Hvis du har et produkt som kan købes mange steder, så ville jeg bruge cashback siderne. Jeg ville ikke bruge dem hvis det var et helt unik produkt som jeg producere og sælger, da det bare ville være at give ekstra rabat til kunden som nok ville købe mit produkt alligevel.

Så hvis man køre signe kampanger på den rigtige måde, så kan man få en masse ud af cashback siderne, det kunne evt være at en cashback kunde har mindre værdig inden for online poker - Så derfor giver man en meget lavere CPA til disse sider

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 12:52

Det er sådan at folk tilmelder sig konkurrencer kun for at få point, det vil sige at de ingen interesse har i at få nyhedsbrevet der følger med.. Jeg fik nok forklaret det forkert..

Der er en høj konvertering på kampagnerne, standarten på tilmeldingerne er virkelig dårlige. Netop derfor giver affiliate netværk ofte en meget lavere pris til cashback sider.

Der er også folk der køber et magasin og får en masse point, men så kun modtager det en gang, derefter afmelder de sig. Netop derfor ser man aldrig Bonnier på cashback sites..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)